Secom®, companie românească specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a continuat să și consolideze poziția, finalizând anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2015, când afacerile Secom® se situau la 12,2 milioane de euro. În 2016 compania a avut o dinamică de dezvoltare mult mai accelerată față de ultimii doi ani, atunci când Secom® a înregistrat creșteri cu 19% în 2015, respectiv cu 10% în 2014.
Valoarea totală a investițiilor derulate de Secom® în 2016 a fost de aproximativ 2 milioane de euro, resurse direcționate în extinderea rețelei de retail și a sediului administrativ, campanii de informare și comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT și a unui program structurat de training uri pentru angajați.
Rețeaua de magazine Secom® a ajuns la 10 unități la finalul anului 2016, ca urmare a inaugurării magazinelor din Timișoara (aprilie 2016) și din Sibiu (octombrie 2016), investiția în acestea fiind de aproximativ 75.000 de euro. Pentru a oferi acces mai rapid la produsele din portofoliu, Secom® și a dezvoltat componenta de e commerce prin integrarea pe www.secom.ro a unui magazin online.
„Evoluția din 2016 este rezultatul eforturilor la nivelul fiecărei funcţiuni de management în vederea îndeplinirii obiectivelor de business conform planului strategic dezvoltat în 2015. Secom® este un business antreprenorial, crescut cu pași mici, care avea nevoie de o structură mult mai bine pusă la punct și o reașezare organizațională. Ne am propus să consolidăm această structură și totodată s o dezvoltăm, iar primele rezultate încep să apară.
Pentru 2017 ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 26%, urmând să majorăm și bugetul de investiții”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom®.
Vitamina C de la Secom® (atât produsul pentru copii, cât şi cel pentru adulţi) a devenit liderul segmentului din care face parte1
Secom® a câștigat încrederea românilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etică și corectă, cele mai solicitate produse în 2016 fiind produsele din gama de pediatrie, ChildLife® Essentials, MSM 750mg, produs destinat reducerii tulburărilor osteoarticulare, Alive!™, complex de vitamine, minerale și alte ingrediente esențiale pentru necesarul de energie, L Arginine 1000mg, protector hepatic, renal și cardiovascular, Vitamin C 1000mg.
Creșterea solidă și extinderea gamei de cosmetice naturale
Pentru 2017 Secom® își propune să și mențină poziția de lider de autoritate în soluții de medicină integrativă prin extinderea portofoliului cu noi formule de suplimente alimentare și extinderea pe segmentul de cosmetice naturale, prin introducerea unui nou producător din Statele Unite ale Americii în portofoliu.
Compania vizează să și extindă rețeaua de magazine cu încă trei locații, prima inaugurare din acest an fiind realizată la Pitești, la începutul lunii februarie. De asemenea componenta de e commerce rămâne un obiectiv important și în 2017, anul acesta urmând să fie realizate îmbunătățiri la acest nivel, pentru o experienţă unică de interacţiune cu consumatorul.
„Vom fi mai activi în procesul de reglementare a industriei datorită implicării în cadrul Asociației Române a Producătorilor de medicamente fără prescripție, suplimente alimentare și dispozitive medicale (RASCI). Din această poziție vrem să contribuim la crearea unei imagini obiective despre piața de suplimente alimentare și credem că putem face acest lucru alături de RASCI și printr un proces susținut de informare. Pentru că în piața de suplimente există foartă multă dezinformare, vom continua să dezvoltăm proiecte de educație, astfel încât consumatorul să facă alegeri corecte, avizate și de calitate pentru sănătate”, a adăugat Lucia Costea, managing partner Secom®.
Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investiții în îmbunătățirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership și training, precum și investiții susținute în marketing.
Despre Secom®
Secom® este compania românească lider de autoritate în soluții de medicină integrativă, care răspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, și promotor al frumuseții prin produse fito dermatocosmetice, cu ingrediente de înaltă calitate.
Secom® și a câștigat poziția de trendsetter, fiind prima companie care a introdus pe piața românească ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante și ingrediente inovatoare precum colostru, glutation, resveratrol, 5 HTP, NADH, D riboza, GABA, sau L ornitina.
Secom® este importatorul exclusiv în România al brand urilor Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, Nature’s Way®, Boerike&Tafel®, China Japan Feida Union®, Essiac® Mushroom Winsdom®, Life Flo®, producători de top din SUA, recunoscuți datorită formulelor inovatoare.
În prezent, portofoliul Secom® acoperă toată gama de afecțiuni, cuprinzând peste 250 de suplimente alimentare naturale și cosmetice naturale, o mare parte unice pe piața din România.
Printre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Secom® sunt: Alive!™, Super Enzymes™, Neuro Optimizer®, SystemWell®, Uro Care with Cran Actin®, MSM 750mg și produsele din gama ChildLife® Essentials.
În 2016, Secom® a primit titlul „Cel mai de încredere brand pentru copii”, pentru produsul Vitamin C 250mg de la ChildLife® Essentials, ca urmare a unui studiu D&D Research, la solicitarea Forbes România.
Produsele Secom® sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 11 magazine Secom® din București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.
1 Conform CEGEDIM, decembrie 2016