Românii înțeleg tot mai mult importanța protejării căminului împotriva spargerilor și, astfel, alocă tot mai mult bugete pentru a achiziționa produse ce asigură un grad de siguranță sporită a casei. Tocmai din acest motiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, pune permanent la dispoziția clienților un sortiment variat de produse dedicate protecției locuinței. În plus, în luna februarie organizează o expoziție dedicată sistemelor de acest tip, iar consultanții din magazine oferă sfaturi privind vulnerabilitățile domiciliului și cum pot fi acestea rezolvate eficient.

Astfel, în luna februarie Hornbach organizează, în toate magazinele, expoziții dedicate siguranței locuințelor, și invită clienții să descopere care sunt punctele slabe în securitatea casei, dar și cum pot îmbunătăți acest aspect și ce articole pot cumpăra pentru a avea protecție împotriva hoților.

Fie că se dorește o informare despre când a fost deschisă o ușă sau o fereastră, depistarea prezenței persoanelor străine într-o anumită zonă din locuință, chiar și de la distanță de casă, ridicarea sau coborârea jaluzelelor la anumite ore sau pornirea unor surse de iluminat automat, soluțiile se regăsesc în magazinele Hornbach. În plus, oferim clienților posibilitatea de a identifica pericolele în ceea ce privește siguranța locuinței, dar și soluțiile necesare pentru a preîntâmpina astfel de probleme cu ajutorul produselor dedicate”, a menționat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Care sunt punctele vulnerabile ale unei locuințe

Potrivit statisticilor, de cele mai multe ori, ferestrele neasigurate sunt deschise în mai puțin de 10 secunde, 32% dintre spargerile de locuințe realizându-se astfel. Alte puncte vulnerabile în cazul spargerilor de locuințe sunt ușile de terase (48%), ușile de la intrare (12%), dar și pivnițele (7%).

În magazinele Hornbach, clienții vor putea găsi sisteme inovatoare care securizează casele, de la dispozitive mecanice de siguranță pentru ferestre și uși precum sisteme de închidere, mânere cu închidere suplimentară cu cheie, atât pentru uși cât și pentru geamuri, amortizoare, la sisteme digitale precum camere de luat vederi, interfoane și senzori de mișcare ce pot detecta potențialii intruși.

Dintre brandurile recomandate și promovate de retailer în cadrul expoziției tematice din această lună se numără Abus, Funktechnik și Burgwächter.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

# # #

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here