Transformarea digitală – noua realitate a mediului de afaceri
București, 12 septembrie 2016 – Microsoft România organizează cea de-a patra ediție a Microsoft Summit, cel mai important eveniment anual de business și tehnologie. Evenimentul va avea loc în clădirea Teatrului Național București, pe data de 8 Noiembrie 2016.
Primul vorbitor pe care Microsoft România îl anunță ca invitat pentru Microsoft Summit 2016 este David Rowan, editor încă de la înființare al ediției britanice a WIRED Magazine, probabil cea mai importantă publicație de tehnologie la nivel mondial. Rowan a stat față în față cu reprezentanți ai celor mai importante companii din industria digitală, precum Eric Schmidt, Michael Dell sau Reid Hoffmann, cât și cu antreprenori și dezvoltatori de start-up-uri inovative din Tel Aviv până în Shenzen, în încercarea de a de a investiga modul în care inovația tehnologică va transforma lumea.
Fondată în 1993, WIRED a devenit rapid ”revista oficială” a culturii tehnologice ce se dezvolta în California (ce avea să devină în câțiva ani faimoasa „Silicon Valley”). Îmbinând speculația tehnologică cu jurnalismul, revista a reușit să rămână, mai bine de două decenii în care a adunat numeroase premii publicistice, cel mai cunoscut titlu din sfera jurnalismului dedicat epocii digitale (cu o circulație ironic de mare în print – 850 de mii de exemplare doar în SUA). De-a lungul vremii, autorii și subiectele prezentate în paginile și pe site-ul WIRED sunt aproape o istorie pas cu pas a tehnologiei moderne. Mai mult decât atât, multe dintre titlurile WIRED au influențat istoria tehnologiei însăși – de la explozia culturii OpenSource (cu Linus Torvalds, creatorul Linux, pe copertă) până la instaurarea „epocii confidențialității” (controversata copertă fără titlu purtând portretul lui Edward Snowden, anunțând în cuprinsul revistei cel mai lung interviu pe care acesta l-a dat de la începutul azilului său în Rusia).
„Tehnologia, internetul și noile modele de business contestă în timp real ordinea existentă, astfel că înainte de a ne da seama, regulile vechi nu mai au nicio importanță. Însă apar oportunități noi extraordinare, dacă înțelegi noile reguli.
Brusc, fiecare tip de business, de la hardware la servicii, realizează că trebuie să devină un business digital pentru a supraviețui. Ceea ce înseamnă schimbarea mentalității corporative și pregătirea pentru o căutare continuă de noi metode de a crea valoare. Astfel, dacă nu ești pregătit să inovezi, riști să rămâi în urmă”, a declarat David Rowan.
Microsoft Summit 2016 e construit în jurul a două secțiuni de conținut. Prima este o serie de sesiuni plenare, în cadrul cărora vorbitorii vor sublinia cele mai importante trenduri în era digitală precum și principalele zone de impact al tehnologiei asupra mediului de business. A doua secțiune cuprinde sesiuni ce aduc în discuție zone sau subiecte specifice (soluții destinate industriilor, managementului si analizei datelor, de mobilitate, productivitate etc).
„Pentru noi, Microsoft Summit este ocazia de a aduce în discuție cele mai noi evoluții din aria tehnologiei si modul cum aceasta, într-o tendință fără precedent, iese mult din zona de IT, transformând practic toate domeniile de business. Suntem mândri că an de an reușim să oferim un cadru de networking în care tehnologia și oamenii din jurul ei – atât cei care o creează cât și cei care se servesc de ea – se pot întâlni pentru a schimba informații și a se pune la curent cu evoluțiile epocii digitale la nivel global” a declarat Gabriela Matei, General Manager al Microsoft România.
Tema ediției 2016 – „Transformarea digitală” – adresează schimbările aduse mediului de afaceri de către prezentul digital. Viteza cu care astăzi datele sunt transferate si organizate, valoarea pe care o aduce procesarea lor inteligentă și extrem de rapidă, se traduce în schimbări și oportunități semnificative pentru modul în care o afacere, indiferent de dimensiunea ei, operează – de la procesele care constituie nucleul activității până la interacțiunea cu piața și clienții.
Transformarea digitală nu înseamnă doar progres tehnologic, ci mai ales adoptarea unei noi viziuni asupra modelului de business. O viziune care pune împreună oameni, date și tehnologie pentru a adaugă valoare produselor, companiilor și comunicării cu clienții, dar vine și cu noi provocări de agilitate, securitate și transparență.
Înscrierea la eveniment se poate face pe website-ul Microsoft Summit 2016 la secțiunea Registration. Până pe 29 septembrie prețul „Very early bird” este de 510 lei (fără TVA). În perioada 30 septembrie – 26 octombrie varianta „Early bird” este 600 lei (fără TVA) iar după 27 octombrie se aplică tariful complet de 745 lei (fără TVA).
Despre Microsoft
Fondată în 1975, compania Microsoft (Nasdaq “MSFT”) este liderul mondial în software, servicii, dispozitive şi soluţii ce ajută oamenii şi companiile să îşi atingă pe deplin potenţialul. Pentru mai multe informaţii, noutăţi şi perspective de la Microsoft, vă rugăm să vizitaţi Microsoft News Center la adresa http://news.microsoft.com.
Notă către editori: Link-urile web, numerele de telefon şi titlurile erau corecte la data publicării, însă este posibil să se fi modificat între timp. Pentru suport suplimentar, jurnaliştii şi analiştii pot contacta echipa Microsoft de răspuns rapid sau alte contacte din cele enumerate la adresa https://news.microsoft.com/ro-ro/pr-contacts/