Retailerul online de haine si accesorii Fashion Days estimeaza in urmatorii ani o crestere a pietei de retail online pe fondul migrarii tot mai accentuate a consumatorului din zona de offline in zona online, anunta Mediafax.
„Piata de online va creste nu atat datorita cresterii puterii de cumparare, cat datorita orientarii cumparatorilor din offline catre online. in acest moment exista deja un puternic trend al cumparatorului de a nu mai cheltui in offline, ci de a se orienta catre online. Avantajele sunt ca acesta poate sa compare mai usor produsele, nu mai este conditionat de un orar al magazinului, iar produsele sunt livrate direct la usa. Romanii incep usor. usor sa vada toate avantajele pe care ti le ofera cumparaturile online”, a spus Cristina Popa, deputy CEO Fashion Days.
In 2013, imediat dupa lansarea aplicatiei de mobil, aproximativ 28% dintre comenzile primite de Fashion Days au fost plasate de pe dispozitive mobile. Anul aceasta, procentul a crescut la peste 50%, aproximativ 20% din plati fiind efectuate cu cardul.
Fashion Days a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 221,3 milioane de lei (49,8 milioane de euro), in crestere cu 6% fata de anul precedent, conform datelor raportate la Ministerul Finantelor Publice de companie.
Pierderile nete ale companiei au crescut la 7,6 milioane de lei, in timp ce numarul mediu de angajati a fost de 379, conform datelor de la Finante.
Valoarea achizitiilor de articole de imbracaminte, incaltaminte si alte accesorii de moda realizate de romani pe internet a ajuns anul trecut la peste 170 de milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2014, potrivit estimarilor Fashion Days.