Noua gama de modele lansata pe parcursul anului 2015 isi arata potentialul in prima parte a anului in curs cu rezultate extrem de bune pe cele doua segmente de volum din Romania, SUV si Compact.
Cu 241 de unitati livrate in primele trei luni ale anului 2016, Honda Trading Romania a obtinut o crestere de 84% comparativ cu rezultatul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Mai important, in luna martie a acestui an, Honda Trading Romania a livrat 149 de unitati, cu 18 unitati mai mult fata de intreg trimestrul I al anului precedent.
Cel mai popular model din gama Honda a fost SUV-ul CR-V cu 108 unitati comercializate, urmat de Civic Sedan cu 89 de unitati si Civic Hatchback cu 26 de unitati. In cazul modelului CR-V, cele mai populare versiuni au fost cele de top cu noul motor diesel 1.6 i-DTEC 160 CP si transmisia automata cu 9 trepte, ce au insumat un total de 90 de unitati (sau 83.3% din totalul modelelor livrate).
Civic Sedan, model lansat oficial pe piata din Romania anul trecut, a avut o performanta foarte buna in primul trimestru, mai ales daca ne raportam ca activeaza intr-un segment de pret care este influentat puternic de intarzierea demararii Programului Rabla. Chiar si in aceste conditii, cele 89 de unitati livrate marcheaza o crestere cu 456% fata de aceeasi perioada a anului 2015.
Cea mai cautata versiune pentru Civic Sedan a fost cea de top, ES, care include, printre altele, dotari ca faruri cu xenon, sistem Keyless Entry&Start, camera pentru mersul in marsarier, senzori de parcare, trapa, scaune incalzite, jante din aliaj etc.
„Ne bucura faptul ca am reusit sa mentinem un ritm de crestere alert si in 2016, dar mai ales faptul ca ne dezvoltam o noua generatie de clienti Honda prin intermediul modelului Civic Sedan. Desi piata nu era familiara cu acest model, el a reusit sa convinga multi clienti ca valorile Honda pot fi compatibile cu un nivel de pret care, in trecut, era greu de asociat cu brandul pe care il reprezentam”, a declarat Ionut Lupu, Director Comercial Honda Trading Romania.