Investitii de peste 180 milioane de euro planificate in 2016, in principal pentru extinderea retelei de fibra optica si a retetelor 3G/4G, inovatie si excelenta in relatia cu clientii.
Tinta pentru dezvoltarea infrastructurii de fibra optica: 2 milioane de gospodarii acoperite de reteaua FTTH pana la sfarsitul anului;
Excelenta in relatia cu clientii: noi initative cheie pentru cresterea satisfactiei clientilor
Telekom Romania anunta prioritatile strategice pentru anul 2016, care se vor concentra pe asigurarea celei mai bune experiente pentru clienti, prin tehnologii avansate, produse si servicii inovatoare si noi standarde in relatia cu clientii.
in 2016 Telekom Romania a planificat investitii de peste 180 milioane de euro, cea mai mare parte urmand sa fie directionata spre dezvoltarea si extinderea retelelor, atat pentru tehnologiile fixe, cat si mobile. Compania va continua dezvoltarea dinamica a retelelor FTTH (fiber-to-the-home) și 3G/4G, care stau la baza serviciilor inovatoare, interactive si convergente, precum si a unui portofoliu complet și extins de servicii IT&C pentru segmentul business. Telekom Romania va extinde cu peste 30% acoperirea retelei bazate pe fibra optica, avand ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodarii pana la sfarsitul anului 2016. Pe segmentul serviciilor mobile, Telekom Romania va continua eforturile de modernizare, extindere si optimizare a retelelor 3G/4G, pentru a oferi clientilor o experienta superioara in utilizarea serviciilor de broadband mobil.
„Prioritatea noastra in 2016, ca furnizor de top de servicii integrate, este sa ne consolidam oferta unica pe acest segment. Vom continua sa ne diferentiem pe piata prin și mai multa valoare oferita clientilor nostri si prin cea mai buna experienta pentru aceștia, in toate interactiunile cu Telekom, indiferent de canalul folosit. Excelenta in relatia cu clientii este cuvantul cheie pentru noi incepand din 2016. Concret, aceasta se va traduce prin valoare adaugata pentru clientii nostri, constand intr-un numar crescut de beneficii, servicii inovatoare, competitive si simplificate si initiative speciale, menite sa le ofere experiente unice inca din prima zi petrecuta alaturi de noi”, a afirmat Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.
Telekom Romania va lansa anul acesta mai multe initiative care vizeaza cu precadere excelenta in relatia cu clientii, pe langa cele deja existente: serviciul prioritar de relatii cu clientii, initiativa lansata in luna mai 2015, care asigura cele mai rapide servicii de call center pentru clientii MagentaONE, care sunt preluati, in medie, in 10 secunde; profesioniști special pregatiti pentru magazine si centrele de contact, care ofera consultanta clientilor in alegerea celor mai bune servicii integrate fix-mobil, in functie de nevoile specifice de comunicare ale acestora; contactarea clientilor pentru a verifica instalarea corespunzatoare a serviciilor, asigurand astfel cel mai inalt nivel de calitate.
in ceea ce priveste oferta comerciala, Telekom Romania va continua sa se concentreze pe componentele strategice, care includ:
Un portofoliu imbunatatit de servicii convergente fix-mobil, prin oferta MagentaONE, care ofera clientilor solutii simple, accesibile și valoare adaugata, atat pentru familii, cat si pentru afaceri;
Cea mai buna experienta TV pe toate tipurile de ecran, cu accent pe televiziunea interactiva (IPTV), cu functionalitati unice și cel mai mare numar de canale HD; continut sportiv de calitate si in exclusivitate, precum UEFA Champions League si UEFA Europe League; platforma Telekom TV Web & Mobile;
Un portofoliu extins pentru segmentul de business, care include singura oferta convergenta cu componenta de cloud de pe piata, un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT la cheie, servicii inovatoare de tip M2M si cloud, avand ca scop cresterea competitivitatii afacerii.