Bonduelle a primit pentru a 4-a oara consecutiv statutul de Superbrand, pentru ambele categorii la care a fost nominalizat, legume congelate si legume in conserve, in cadrul celei de-a saptea editii Superbrands Romania. Recunoscut la nivel mondial ca o marca ce-si propune nu doar sa atinga noi standarde de excelenta, ci sa imbunatateasca semnificativ prin produsele sale calitatea vietii oamenilor, eforturile si valorile cu care Bonduelle Romania se identifica au fost inca o data validate.
In urma unui proces complex de selectie facut de specialisti si de 1500 de consumatori romani care au participat la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands Romania, Bonduelle a raspuns criteriilor de evaluare, incredere, leadership si dinamism. Astfel, distinctia Superbrand confirma recunoasterea brandului ca fiind lider, puternic, de calitate, incredere si care se diferentiaza.
„Suntem mandri sa primim pentru a 4-a oara consecutiv distinctia de Superbrand pentru ambele categorii de legume, congelate si legume in conserve, la un deceniu de cand Romania s-a alaturat acestui prestigios club. Acest lucru ne onoreaza, dar in acelasi timp ne reconfirma increderea pe care consumatorii ne-o acorda zi de zi. De aceea ne bucuram, nu doar pentru ca oamenii recunosc si apreciaza excelenta care sta la baza tuturor produselor noastre, ci si pentru faptul ca in centrul filosofiei noastre de business sta atentia pentru bunastarea consumatorilor nostri” (Monica Rosu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia).
Rezultatul studiului vine si ca un raspuns al faptului ca Bonduelle detine, in Romania, cea mai mare recunoastere in categoria de legume in conserve si congelate, fiind perceput de consumatori ca un brand de top. Acest lucru incurajeaza convingerea Bonduelle ca legumele reprezinta viitorul.
Conform studiilor de piata realizate, consumatorii romani sunt constienti de semnificatia Superbrands. Aceasta titulatura a devenit, in cei 10 ani de existenta in Romania, un criteriu de selectie si un motiv semnificativ de crestere a exigentei si de reevaluare a marcilor care nu-si pastreaza promisiunea de a oferi calitate.