Reconfigurarea va conduce la imbunatatirea mixului de chiriasi, cresterea numarului de magazine si un plus de valoare adaugata centrului comercial
La sase ani de la inaugurare, Sun Plaza Shopping Center se pregateste de o noua provocare: un proces de reconfigurare care va imbunatati in mod considerabil mixul de chiriasi si numarul de magazine. Principalele lucrari vizeaza o suparafata totala de 11,000 m.p. si vor conduce la crearea a 40 de magazine noi.
Transformarea Sun Plaza va incepe in primul trimestru al anului curent, urmand a fi finalizata in primul trimestru al anului 2018.
Lucrarile de reconfigurare si extindere, concepute de echipa de arhitecti si ingineri din cadrul ATP Vienna si coordonate de Optim Project Management, vor viza renovarea si reamenajarea unei parti considerabile a mall-ului.
Friedrich Wachernig, membru in Consiliul de Administratie al S IMMO AG, explica: “Prin acest proces de reconfigurare urmarim sa le oferim clientilor o experienta de shopping in ton cu cele mai noi tendinte, vibranta si diversificata, pe langa accesul la mixul optim de branduri si servicii. Suntem absolut convinsi ca aceste schimbari vor consolida pozitia Sun Plaza ca destinatie de senzatie pe piata de retail din Bucuresti.”
Inaugurat in luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucurestiului, cu o suprafata construita totala de aproximativ 200,000 m.p., fiind administrat de CBRE Romania si detinut de S IMMO AG.
Sun Plaza este un centru comercial de tip “All inclusive”, care numara in momentul de fata 140 magazine, inclusiv spatii de relaxare, cum ar fi cafenele, cinematograf, pista de bowling, centre destinate copiilor, precum si un food court generos cu o capacitate de 1,200 locuri. Principalii chiriasi-ancora sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei si Flanco.
Centrul comercial se bucura de o localizare excelenta si usor accesibila in sudul Capitalei, fiind pozitionat in inima Pietei Sudului, una dintre cele mai populate zone din Bucuresti. Un avantaj major al locatiei il reprezinta pasajul subteran care asigura accesul direct al vizitatorilor din statia de metrou in centru comercial.
Sun Plaza este totodata usor accesibil prin intermediul altor mijloace de transport, fiind deservit de 20 de linii de autobuz si tramvai care asigura legatura cu majoritatea zonelor din oras. Localizarea strategica, la 10 minute de centru si in conexiune directa cu centrul si nordul Capitalei, permit proiectului sa deserveasca un numar vast de cumparatori. in 2015, Sun Plaza a atins recordul istoric de 13,5 milioane de vizitatori.