In 2015, business-ul companiei a crescut cu 75% datorita inaugurarii depozitului din Bucuresti si a implicarii in proiecte de mare anvergura. Pentru 2016, compania mizeaza pe o crestere a pietei locale de profil cu 5 – 6%
Reynaers Aluminium Romania, parte a liderului european pe segmentul solutiilor de aluminiu pentru sectorul de constructii, mizeaza in acest an pe o crestere cu 15% a business-ului, la 8 milioane de euro, dupa ce a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 7 milioane de euro.
„Consolidarea pozitiei de piata si implicarea in unele dintre cele mai mari proiecte locale au avut un impact pozitiv asupra business-ului Reynaers Aluminium Romania si, astfel, anul trecut am raportat un business in crestere cu 75%, comparativ cu 2014”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, majorarea substantiala a afacerilor in excercitiul financiar incheiat a fost sustinuta si de cresterea comenzilor pentru export si implicarea in proiecte de referinta din Belgia, Franta sau Israel. De asemenea, deschiderea primului depozit din Bucuresti, marirea echipei si, nu in ultimul rand, evolutia pietei de profil au avut un impact pozitiv. Toate aceste elemente au contribuit si la majorarea cotei de piata, la 15%, comparativ cu anul 2014.
“Pentru anul in curs mizam, de asemenea, pe o crestere a business-ului companiei cu cca. 15 procente, la 8 milioane de euro, datorita strategiei orientate catre cresterea numarului de clienti, consolidarii retelei de parteneri existenti si dezvoltarea canalului de distributie creat in 2015 prin deschiderea depozitului”, a mai adaugat Daniel Popa.
In ceea ce priveste planurile din acest an, Reynaers Aluminium Romania pregateste lansarea pe piata a unui concept revolutionar de usi si ferestre, Masterline 8 si, astfel, obtinerea de noi proiecte importante, locale si internationale. Masterline 8 ofera maximum de confort si siguranta pentru utilizatorul final, dar si libertate arhitecturala – venind in numeroase variante de design si indici mult imbunatatiti in ceea ce priveste eficienta energetica.
Cresteri usoare pe piata locala de tamplarie de aluminiu
In plus, reprezentantul companiei mizeaza pe o mentinere a evolutiei pozitive a pietei de profil si in acest an, dupa ce in 2015 s-a putut observa o majorare cu 10 – 15%.
“Relansarea proiectelor rezidentiale si fondurile tot mai mari alocate pentru proiecte office vor avea si in acest an un impact pozitiv in evolutia pietei de tamplarie de aluminiu. in acest fel, si in 2016 mizam pe cresteri, in valoare si volum, cu cel putin 5-6%, comparativ cu 2015”, a mai spus Daniel Popa.
Potrivit afirmatiilor sale, anul 2015 a fost marcat si de o schimbare a comportamentului de achizitie al romanilor. Astfel, acestia s-au orientat catre produsele premium, intelegand tot mai mult beneficiile acestora pe termen lung.