Incepand de astazi, agentia de publicitate Lowe isi schimba numele in MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele doua entitati creative recunoscute in advertisingul mondial. Schimbarea numelui agentiei inseamna si o noua pozitionare.

“MullenLowe sintetizeaza ce este mai bun in comunicarea contemporana: know-how global, spirit antreprenorial, structuri eficiente, inovatie si foarte multa ambitie. Pornim in 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de invingatori, aflati in cautarea unor parteneri curajosi, care sa ne respecte si sa ne provoace pe-atat de mult pe cat ii respectam si ii provocam noi! Iar noua identitate de brand a agentiei noastre de creatie este dinamica si curajoasa, asa cum ne si simtim”, declara Veronica Savanciuc, Presedinte si CEO, Lowe Group.

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat reteaua Lowe in top 10 Cannes Lions Creative global networks si pe locul patru in Effie Global Index.

Mullen este una dintre cele mai de succes agentii americane, cu un portofoliu impresionant de clienti printre care Google, Patron, American Greetings, Ask.com si National Geographic si numeroase premii obtinute la Cannes, Clio si Effie Awards. Inovatia si puterea creativa a agentiei Mullen se regasesc in World’s Toughest Job, campania multipremiata realizata pentru American Greetings in 2015.

Noua identitate a fost creata pentru a reflecta pozitionarea MullenLowe ca o retea globala creativa, cu o strategie inovatoare, care reflecta trendurile si raspunde cerintelor din piata legate de o abordare dinamica si integrata a fenomenului comunicarii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here