Brandul farmaceutic Ropharma a fost premiat, marti, 8 decembrie 2015, cu titlul de ”Most trusted Brand for Kids” la Gala Forbes – Brands for Kids, un eveniment in premiera in Romania.
Revista Forbes Romania, impreuna cu compania D&D Research au realizat, pe baza unui studiu la care au participat 1000 de mamici, un top al increderii, care, spun reprezentantii celebrei reviste internationale, ”poate fi semnalul de inceput al unui alt gen de competiţie: al responsabilitaţii si adecvarii la cerintele familiei romanesti. Pentru ca a produce şi a pune in vanzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci si un act de imensa responsabilitate sociala”.
Astfel, pentru colectarea datelor s-au luat in considerare trei factori – incredere, calitate si siguranta, iar esantionul de respondenti a fost reprezentat de mame din mediul urban, cu varsta intre 22 si 35 de ani.
in cadrul Galei Forbes – Brands for Kids au fost premiate primele 16 branduri din clasamentul rezultat in urma acestei cercetari. Castigatorul la capitolul incredere (”Most trusted Brand for Kids”) a fost Ropharma, prin produse precum: gama Vitalact, Activit Colostru Premium, Activit Probiotic Junior, Activit Polivit Junior, Vitagrapes Fier, Memogink, Activit Calciu, Lactaza Junior sau Activit C.