Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, a dezvoltat Regista, o aplicatie completa de registratura care asigura gestiunea electronica a registrului de intrari si iesiri din organizatii cu flux mare de documente, prin clasificarea, distribuirea si repartizarea acestora catre angajati pentru puncte de vedere, rezolutii, informare si rezolvare. Unul dintre principalele beneficii ale aplicatiei este reducerea substantiala, cu pana la 60%, a timpului pe care oamenii il petrec stand la cozi in institutii si companii. Regista a fost dezvoltata de specialistii Zitec utilizand tehnologia Microsoft Azure.

Aplicatia de tip SaaS (Software-as-a-Service) Regista permite controlul documentelor de registratura, distribuirea eficienta a informatiilor, precum si generarea facila si accesul instant la rapoarte specifice. Aplicatia nu necesita instalare, putand fi utilizata direct in browserul de internet, iar datele beneficiaza de securitate completa si de copii de siguranta. Utilizatorii se pot bucura de control total asupra functiilor aplicatiei si pot gasi rapid informatiile, datorita interfetei intuitive care faciliteaza accesul rapid la toate functionalitatile principale. in plus, Regista permite implementarea de functionalitati noi, la cerere.

Regista simplifica viata cetatenilor si a institutiilor. Practic, cererile din partea persoanelor care se adreseaza organizatiilor publice sau private sunt adaugate in aplicatie, apoi acestea primesc un numar de ordine. Apoi, cererile sunt redirectionate automat catre departamentele care le solutioneaza. De cealalta parte, operatorii sunt notificati in legatura cu inregistrarea noilor cereri si primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat.

„Cu Regista am fluentizat solutionarea unei lucrari a carei rezolvare depinde de mai multe departamente. Colegii sunt automat notificati de starea in care se afla solutionarea lucrarii si fiecare stie clar de unde ii vor veni documentele si unde le va trimite dupa ce le-a operat. Nu exista nicio confuzie legata de cine, cand sau ce are fiecare de facut. Evident, si solicitantului i se clarifica asteptarile, avand access transparent la starea lucrarii intre momentul intrarii si cel al iesirii documentelor”, spune Lavinia Bodrug, Inspector de specialitate secretariat, Targu Frumos.

„Prin aceasta aplicatie am dorit sa le dam o mana de ajutor organizatiilor care lucreaza cu publicul pentru a reduce semnificativ timpul de interactiune cu clientii, dar si pentru o distribuire eficienta a informatiilor in interiorul organizatiei. De exemplu, Regista poate reduce cu pana la 60% timpul petrecut la cozi”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec.

Specialistii Zitec aduc in permanenta imbunatatiri si noi functionalitati aplicatiei, in prezent aflandu-se in etapa finala de testare o versiune independenta a Regista, care poate fi instalata intr-un private-cloud. Aceasta versiune este destinata companiilor si institutiilor care isi doresc un nivel ridicat de securitate a datelor.

„Aplicatia a fost dezvoltata utilizand tehnologia cloud computing Microsoft Azure, ceea ce presupune in primul rand un pret accesibil si o implementare rapida. Pentru vanzarea pe plan local am decis sa colaboram prin distribuitori specializati si nu printr-o forta proprie de vanzare si suntem permanent in cautare de noi astfel de colaborari. Suntem mandri de rezultat si ne bucuram ca, in foarte putin timp de la lansare, solutia este deja utilizata de peste 40 de clienti pe plan local”, a mai spus Alexandru Lapusan.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here