Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice, pentru a ramane cu operatiuni doar online, potrivit surselor din piata, citate de Ziarul Financiar.
O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice si electrocasnice spun ca nu au fost platiti, motiv pentru care nu mai livreaza marfa companiei care are deja probleme financiare de mai multi ani, scrie ZF in editia de luni.
„Domo si-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare si nu isi mai platea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au facut plati pentru o vreme, pentru ca apoi sa apara si aici probleme. Noi nu mai livram marfa”, spune un furnizor al companiei.
Potrivit ultimelor date, Domo avea in toamna circa 75 de magazine fizice si unul online.
Domo are pe site-ul propriu o oferta cu titlul „Dam Tot!” si vorbeste despre reduceri de pana la 90%, oferta fiind valabila in magazine in perioada 13-30 noiembrie.
in oferta online apar preturi de 1-2 lei pentru produse precum „Protectie spate iGo iPad 2” sau „Carcasa iPad”. Oferta include insa si alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de par.