hipMenu, cea mai importanta platforma de food ordering din Cluj-Napoca, aniverseaza luna acesta doi ani de existenta pe piata din Romania si peste 500.000 de mese livrate clientilor din Cluj si Timisoara. Valoarea totala a comenzilor realizate prin intermediul platformei in cei doi ani de activitate a depasit pragul de 10 milioane de lei, iar numarul acestora este in crestere constanta de la o luna la alta.

„Cifrele inregistrate pana acum, dar si faptul ca de doi ani am reusit sa ne mentinem pozitia de lideri pe piata din Cluj, nu sunt decat o alta dovada a faptului ca echipa noastra poate genera, cu adevarat, rezultate pentru restaurantele care ni s-au alaturat. Suntem foarte multumiti de ceea ce am realizat pana in prezent, iar bilantul celor doi ani de activitate nu poate decat sa ne bucure si sa ne dea increderea necesara pentru a ne extinde si spre alte teritorii din Romania”, a declarat Dan Klausmeier, CEO Cloud Treats Romania, compania care deţine platforma online hipMenu.

Potrivit acestuia, pe langa functionalitatile, fotografiile de foarte buna calitate si design-ul modern al aplicatiei, un rol foarte important in dezvoltarea business-ului l-au avut criteriile riguroase de selectie a noilor parteneri, cat si a membrilor echipei hipMenu. Astfel, decizia de a lista un nou restaurant pe platforma a fost luata intotdeauna in urma unei analize foarte atente a meniului acestuia, a calitatii serviciilor si a produselor pe care le ofera in mod normal clientilor, aplicatia dorind ca prin fiecare nou partener listat sa poata oferi utilizatorilor o experienta cat mai buna si un grad de diversitate din ce in ce mai mare.

Mai mult, conform lui Dan Klausmeier, si in cazul strategiei de dezvoltare a echipei selectia este destul de riguroasa, compania punand mai mare accent pe pregatirea, instruirea si motivarea angajatilor decat pe cresterea acestora din punct de vedere numeric.

“Cultura organizationala a unei companii, gradul de confort si de multumire a angajatilor si legaturile care se creaza intre membrii echipei sunt esentiale in dezvoltarea oricarui business si, cu precadere, in cazul unuia orientat catre client. Desi in prezent echipa hipMenu este destul de restransa, fiind formata din doar 14 oameni, fiecare membru reprezinta un pion cheie in cadrul strategiei noastre globale si, in continuare, vom incerca sa ne dezvoltam cu ajutorul unor oameni care sa ne completeze”, a mai spus Dan Klausmeier.

in ceea ce priveste investitia realizata pana acum, potrivit reprezentantului companiei, in cei doi ani de activitate aplicatia a beneficiat de o investitie de tip angel de peste 1 milion de euro, capital care a fost utilizat atat pentru dezvoltarea si imbunatatirea platformei, cat si in strategia de marketing, de vanzari si de personal.

Crestere semnificativa in cel de-al doilea an de activitate

In prezent, hipMenu livreaza aproximativ 2.000 de mese pe zi (1.000 comenzi) clientilor din Cluj si Timisoara, insa, potrivit reprezentantilor companiei, atat interesul in ceea ce priveste comenzile online, cat si numarul acestora sunt intr-o crestere constanta, de la o luna la alta.

Astfel, doar in ultimele 12 luni de activitate, atat volumul, cat si valoarea comenzilor efectuate prin hipMenu a crescut de peste 5 ori fata de primul an de activitate, in cei doi ani valoarea totala a comenzilor ridicandu-se la aproximativ 10 milioane de lei (2.2 mil. euro).
Pizza, mancarea chinezeasca, indiana, orientala, ungureasca, sushi-ul, diferitele varietati de sandwich-uri si lipii sau preparatele traditionale romanesti se regasesc printre cele mai comandate feluri de mancare de pe platforma, valoarea medie a unei comenzi situandu-se intre 50 si 60 de lei.

Extinderea spre alte piete din Romania, urmatorul pas in strategia de dezvoltare a platformei in ceea ce priveste planurile de viitor, in acest an hipMenu urmareste sa creasca numarul de restaurante din Cluj si Timisoara cu peste 20% si, de asemenea, isi propune sa se extinda si in alte orase mari din Romania.

“Ca in fiecare an, ne propunem sa crestem cat putem de mult si speram ca pana la finalul lui 2015 sa ne depasim chiar si propriile asteptari. Suntem in permanenta preocupati de imbunatatirea relatiei dintre utilizator si aplicatie, straduindu-ne sa ii oferim acestuia o experienta cat mai buna. Chiar de curand am lansat si noile versiuni ale aplicatiei, disponibile utilizatorilor de iOS si Android, care vin cu imbunatatiri considerabile la nivel de interfata si functionalitate si, cu siguranta, in privinta inovatiei nu ne vom opri aici”, a incheiat Dan Klausmeier.

Platforma de comenzi de mancare hipMenu a fost lansata pe piata locala in iulie 2013, operand, in prezent, atat in Cluj-Napoca, cat si in Timisoara. Acesta are contracte cu peste 50 de restaurante din cele doua orase, printre acestea numarandu-se si branduri cunoscute la nivel local sau international precum sunt si Pizza Hut Delivery, Subway, Marty Restaurants, Euphoria, Indigo, Express Chef, Salad Box, Lunchbox, Casa del Sole sau Wake Up Pub.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here