Universitatea Romano – Americana, una dintre cele mai importante institutii de invatamant superior din Romania, demareaza campania de comunicare integrata “invata sa fii cineva. Pe viata.” semnata de Weapons of Public Attraction. Aceasta este sustinuta de tactici de PR, gandite si executate de agentia The Public Advisors.

Campania este dedicata admiterii la facultate si a debutat pe 8 iunie, anul curent. Aceasta se bazeaza pe conceptul “pleasant education” si promoveaza o viziune de viitor bazata pe cariere stabile, ascendente, de succes, nu pe job-uri pe termen scurt. Astfel, Universitatea Romano – Americana propune adolescentilor, intr-un limbaj cool si accesibil lor, o perspectiva asupra vietii profesionale care sa se identifice prin realism, responsabilitate si durabilitate.

“Insight-ul de la care am plecat a fost faptul ca la varsta de 18 ani, meseriile de gamer, de fotomodel, de skater sunt privite ca fiind cele mai cool. Dar tinerii la aceasta varsta se gandesc la un job, nu la o cariera, avand o viziune pe termen foarte scurt, orizontul cel mai indepartat fiind cel mult varsta de 25 de ani. Campania ii provoaca sa gandeasca in perspectiva. Viata continua si dupa 25 de ani si atunci nu ne mai dorim job-uri, ci cariere de succes. Iar Universitatea Romano – Americana te pregateste pentru acestea.”, a declarat Luca Bulacu, Creative Partner Weapons of Public Attraction.

Din mixul de comunicare fac parte o campanie online de bannere si google display, Facebook & LinkedIn Ads, radio & print, campanie indoor la metrou si outdoor la nivel national. Campania a inclus si lansarea noului design al platformei online de comunicare a Universitatii Romano – Americane, www.rau.ro.

Activitatile de PR elaborate si coordonate de catre The Public Advisors vor include relatii cu media, evenimente de presa, comunicare in social media, community engagement si KOLs engagement.

Echipa WOPA dedicata proiectului a fost formata din: Ionut Datcu (Client Service Director & Managing Partner), Luca Bulacu (Creative Partner), Mihai Gheorghe (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior Copywriter), Alex Eftinoiu (Senior Strategic Planner), Raluca Berescu (Account Director).

Din echipa de comunicare The Public Advisors dedicata campaniei fac parte: Simona Dan (Managing Partner), Raluca Mihalachioiu (Managing Partner), Sorana Ionita (Senior Public Advisor), Cristina Petrescu (Public Advisor).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here