PepsiCo anunta incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s isi unesc fortele cu prestigiosul turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo si UEFA Champions League intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP.

„Odata cu incheierea acestui parteneriat, relatia indelungata a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fara indoiala, una dintre cele mai prestigioase competitii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmaresc meciurile in fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunitati extraordinare pentru ambele parti. De-abia asteptam sa impartasim pasiunea noastra pentru fotbal cu fanii UEFA Champions League din Europa si din intreaga lume″, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.

„Brandurile de bauturi racoritoare si produse alimentare ale PepsiCo vor face echipa excelenta cu UEFA Champions League. impreuna, vom oferi fanilor fotbalului noi oportunitati de a se bucura de spectacol, alaturi de prieteni si familie. Astfel, vom aduce uniunea dintre fotbal si divertisment la noi cote, iar pe masura ce ne indreptam spre sezonul 2015-2016, fanii UEFA Champions League vor avea ocazia sa traiasca experiente extraordinare pregatite de Pepsi, Pepsi Max, Gatorade si Lay’s. Ramaneti aproape!”, a mai adaugat acesta.

„Suntem incantati sa uram bun-venit PepsiCo intre partenerii oficiali ai UEFA Champions League. PepsiCo este un partener cu adevarat global si ne bucuram ca vom putea oferi, impreuna, experiente deosebite fanilor din toata lumea, beneficiind de experienta bogata a PepsiCo in marketing si entertainment”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Marketing Director UEFA Events SA.

Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzata in peste 200 de tari, ajungand la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienta live anticipata la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfasoara pe parcursul a 17 saptamani, cumuland 145 de partide. in decursul unui sezon, Liga ofera mai mult de 110.000 ore de continut TV, iar audientele sunt semnificative la nivel regional si global, atingand 1.1 miliarde de telespectatori unici in toata lumea la fiecare meci transmis live.
Alaturi de pasiunea pentru fotbal, PepsiCo are o traditie indelungata in sustinerea ligilor sportive de talie mondiala, dezvoltand experiente antrenante si programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numara: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League si International Cricket Council.

in Romania, Pepsi impreuna cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi si-au luat un angajament fata de viitorul fotbalului romanesc, sustinut prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului. Aceasta isi propune sa ofere conditiile optime de pregatire generatiilor viitoare de jucatori de top in fotbalul international prin investitia din prezent in tinerii cu potential. Pepsi este primul si cel mai consecvent sustinator al proiectului Next 11.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here