Asociatia Consultantilor in Management din Romania (AMCOR) a organizat pe data de 17 martie 2015, la sediul AMCOR din Bucuresti, o noua sesiune de atestare nationala a firmelor membre.
Pentru sesiunea din aceasta primavara s-au inscris 7 firme de consultanta in management, dintre care 5 pentru atestare si 2 pentru reatestare.
Rezultatele sesiunii de Atestare/Reatestare Nationala 17 martie 2015 au fost: 3 firme atestate (BUSINESS DEVELOPING GROUP, FINANCIAL MANAGEMENT SERVICES, GORDIAN INC. EXPERT), 2 firme reatestate (VIVALEX CONSULT TEAM, EXPERT PROIECT 2002), si 2 firme replanificate pentru sesiunea din toamna acestui an.
Certificatul de atestare nationala AMCOR – un puternic diferentiator pe piata de consultanta in management din Romania
Procedura de atestare nationala AMCOR are o traditie de peste 10 ani si a fost creata conform standardelor Federatiei Europene a Asociatiilor din Consultanta (FEACO), tinandu-se cont in acordarea diplomei de atestare de 3 criterii: etica, logistica si know-how-ul firmei/persoanei fizice autorizate candidate.
Procedura de Atestare Nationala a fost dezvoltata pe de o parte pentru a satisface dorinta clientilor de diferentiere a firmelor de consultanta in management care activeaza pe piata de business din Romania, iar pe de alta parte, AMCOR dorea sa fie mai selectiva in ceea ce priveşte calitatea firmelor membre (atestand doar firmele care pot dovedi activitatea şi proiectele efectuate in domeniul consultantei in management), declara dl. Norbert Hoeckl, membru al comisiei de atestare nationala AMCOR.
Prin intermediul acestor sesiuni de atestare nationala, AMCOR le ofera membrilor sai valoarea adaugata necesara pentru a face o diferenta in prestarea de servicii calitative pe piata de consultanta in management din Romania, dar si o recunoastere a apartenentei la o breasla profesionala.
Pentru mai multe informatii despre procedura de atestare nationala AMCOR, dar si lista firmelor membre atestate, accesati website-ul www.amcor.ro, sectiunea Atestare Nationala AMCOR.