International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania (UAPR) au deschis perioada de inscrieri in cea de-a XII-a editie a Romanian EFFIE Awards.

„Premiul EFFIE ramane standardul necesar al campaniilor ce demonstreaza eficienta prin comunicare. Este un premiu ce confirma excelenta si mai ales abilitatea de a creste afacerea. Comunicarea eficienta vinde si imi doresc sa aflu de cat mai multe afaceri noi sau mici, care au dovedit deja ca au in spate idei de succes si strategii puternice de marketing. Vrem sa asiguram o competitie frumoasa, datorita careia, in forma obiectiva, cele mai bune idei si cele mai bune rezultate sa isi atraga meritul cuvenit. Urez succes si claritate in prezentare tuturor participantilor”, declara Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015.

Procesul de inscriere in competitie si categoriile au fost reevaluate si optimizate anul acesta de catre Comitetul de Organizare EFFIE pentru o mai buna reprezentare a pietei si pentru a raspunde cerintelor acesteia. Astfel, pentru ca o campanie sa fie cat mai corect prezentata in cadrul competitiei au fost aduse completari esentiale privind rezultatele campaniilor ȋncheiate la final de 2014. Mai exact, exclusiv in cazul campaniilor incheiate in anul anterior (2014), agentiile pot prezenta rezultate obtinute si in ianuarie 2015 (cifrele trebuie sa fie pentru anul 2014), cu conditia sa izoleze efectele oricarei alte noi campanii pornite in 2015.

O noua completare adusa anul acesta regulamentului se refera la campaniile inscrise in categoria „Good Works EFFIE Non–Profit”, in care participantii sunt invitati sa completeze valorile de rate card pentru toata media obtinuta, chiar daca nu a existat un buget media de promovare.
Procesul de inscriere a fost simplificat prin faptul ca materialele de creatie vor fi predate doar pe suport digital, organizate pe medii de comunicare, fara exemplare tiparite sau o prezentare de tip powerpoint care sa adune toate materialele. De asemenea, definitiile categoriilor speciale au fost actualizate.

inscrierile in competitia EFFIE 2015 se vor putea face pana in data de 18 mai, iar participantii pot beneficia de mai multe tipuri de reduceri. incepand cu aceasta editie, agentiile si companiile din Romania care nu au mai prezentat nicio campanie in ultimii cinci ani in cadrul EFFIE primesc o reducere de 50% pentru inregistrarea primului caz. Mai multe detalii sunt oferite pe site-ul competitiei: www.effie.ro/competition/deadline-and-fees.

Pentru mai multe informatii si sfaturi pentru inscrierea in competitie, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015 ii invita pe cei interesati la Seminarul „How to win an EFFIE”, care va avea loc marti, 10 martie, incepand cu orele 10:00, la sediul IAA Romania.
Participarea la seminar este gratuita si trebuie confirmata printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţa EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.
Lista castigatorilor Romanian EFFIE Awards 2014 este disponibila pe www.effie.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here