EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri din domeniul telecom, estimeaza pentru primul trimestru din 2015 triplarea numarului de facturi de utilitati incasate per client in reteaua nationala de magazine prin intermediul serviciului un-doi Centru de plati. in aceasta perioada, EuroGsm desfasoara un concurs in magazine pentru promovarea serviciului, iar pana in data de 30 martie participantii au ocazia sa castige tablete, telefoane si gadget-uri.
„Odata cu implementarea serviciului un-doi Centru de plati, numarul facturilor de utilitati incasate in magazinele EuroGsm a crescut, iar pentru primul trimestru din 2015 ne asteptam chiar la triplarea acestuia”, a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGsm.
in perioada mentionata, avantajul este de partea celor care achita mai multe facturi, deoarece isi sporesc sansele de a castiga unul dintre cele 6 premii puse in joc. Cei care isi achita facturile de utilitati (electricitate, apa, gaz) prin intermediul serviciului un-doi Centru de plati si utilizeaza cardul de fidelitate EuroGsm, in oricare din magazinele EuroGsm din reteaua nationala, intra in cursa pentru castigarea de premii ce constau in o tableta Samsung Galaxy Tab 4, doua telefoane LG G2 Mini, dar si gadget-uri precum bratara Fitbit Flex Activity & Sleep Tracker, boxele Soundbar Bluetooth Kitsound Ovation sau ceasul LG G Watch.
„Implementarea sistemului un-doi Centru de plati in magazinele EuroGsm reprezinta un pas important pentru noi, acesta fiind unul dintre cei mai puternici comercianti parteneri. Cu aceasta ocazie, dorim sa incurajam promovarea serviciului nostru catre clientii EuroGsm, prin intermediul unui concurs dedicat acestora”, a declarat Calin Chira, Director de Vanzari un-doi Centru de plati.
Extragerea va avea loc in data de 3 aprilie 2015, iar regulamentul integral al concursului este disponibil pe site-ul EuroGsm.
Cei care nu detin un card de fidelitate EuroGsm isi pot crea pe loc unul gratuit, prin completarea unui formular de primire card. Acestia pot acumula puncte la orice tranzactie, care pot fi transformate ulterior in reduceri de pret la achizitiile de produse din reteaua EuroGsm.