Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piata furnizorilor de software pentru pachete de beneficii pentru angajati, la nivel mondial, anunta lansarea unui program creativ de recrutare de tip centru de evaluare (Assessment Center) pe 13 martie. in urma acestuia, 10 dintre participanti vor deveni angajati in cadrul echipei Thomsons Cluj, in departamentul Helpdesk.
Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj: „La Thomsons investim atat in membrii echipei, cat si in potentialii angajati.
Acest centru de evaluare este, astfel, o modalitate creativa si eficienta prin care ne propunem sa ocupam cele 10 pozitii de Helpdesk din totalul de 20 de pozitii disponibile in acest moment, dar si un proiect unic pentru Cluj-Napoca, deoarece va fi organizat in afara biroului. Ne dorim sa ii expunem pe participanti la standarde internationale de recrutare, dar in acelasi timp sa le oferim, pe parcursul zilei, o incursiune in experienta Thomsons Academy, prin traininguri pe teme variate, precum: diferente interculturale, ascultare activa, comunicare in afaceri”.
Centrul de evaluare va fi sustinut in limba engleza si va avea loc pe 13 martie intr-o locatie relaxanta din apropierea orasului Cluj-Napoca, pe parcursul unei zile. Participarea la acest centru se va face pe baza unei preselectii in urma careia aproximativ 30 de candidati vor lua parte atat la interviuri de grup, cat si la interviuri individuale si traininguri cu scopul dezvoltarii unor abilitati specifice.
Candidatul ideal pentru pozitiile vizate de centrul de evaluare Thomsons Online Benefits ar trebui sa aiba cunostinte avansate de limba engleza, capacitatea de a ajuta clientii sa gaseasca solutii potrivite, prin tact si empatie. Experienta anterioara a candidatilor in relatia cu clientii reprezinta un avantaj.
„Inca din 2012, cand Thomsons a intrat pe piata din Romania, echipa s-a extins constant, astfel ca la sfarsitul anului 2014 am dublat spatiul de birouri disponibil in Cluj-Napoca cu o investitie de peste un milion de lei. Anul acesta am intregit echipa de management locala odata cu angajarea Dianei Nicolae in pozitia de Client Services Operations Manager. Diana vine cu peste opt ani de experienta in servicii clienti si management operational si impreuna cu ea ne propunem sa ne crestem echipa de Helpdesk cu aproximativ 60% prin acest centru de evaluare” a adaugat Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj.
Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca in anul 2012, iar un an mai tarziu, in iulie 2013, a inaugurat un centru global de pregatire, Thomsons Academy, in urma unei investitii de 450.000 de lire sterline (aproximativ 521.500 de euro). Thomsons Academy este singura baza de pregatire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj si Silicon Valley. De la inaugurarea Academiei, aproximativ 200 de angajati Thomsons au participat la sesiuni de pregatire in Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, DARWIN, precum si cursuri de dezvoltare a abilitatilor interpersonale si a cunostintelor tehnice specifice.
In prezent compania are peste 110 angajati in biroul din Cluj, iar incepand cu anul 2014 are management local, odata cu numirea lui Andrei Pantelimon in pozitia de General Manager Thomsons Online Benefits Cluj-Napoca.