Incepand din luna februarie, aplicatia de mobil MyAccount dezvoltata de Telekom Romania este disponibila si pentru clientii de servicii fixe. MyAccount este singura aplicatie de acest tip din Romania dar si din grupul Deutsche Telekom care ofera acces integrat la servicii fixe si mobil.

Prin aplicatia MyAccount, clientii au acces, cu acelasi cont, la toate serviciile lor Telekom (voce, internet, divertisment) si la toate informatiile necesare legate de facturi. Astfel, utilizatorii pot consulta lista serviciilor active, pot vizualiza istoricul facturilor si al platilor, pot plati noua factura si isi pot configura serviciul de factura electronic, indiferent daca sunt clienti de servicii fixe, mobile sau de servicii integrate fix-mobil.

Pana acum, accesul intregrat la serviciile fixe si mobile era posibil doar prin intermediul versiunii de desktop a MyAccount.

„Accesul si la serviciile fixe prin intermediul aplicatiei MyAccount a fost cea mai ceruta functionalitate de catre utilizatori in comentariile postate pe Google Play si iOS. Ne bucuram sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri și ne dorim ca utilizatorii sa se implice in continuare, sa ne transmita ideile si preferintele lor, astfel incat sa putem dezvolta impreuna servicii eficiente si aplicatii de succes. Asa am imbunatatit MyAccount si ne propunem sa ducem tot mai departe aceasta platforma, pana la excelenta”, declara Olaf Lausen, Chief of Staff si Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania.

Aplicatia de mobil MyAccount a fost lansata initial in decembrie 2014, cand era disponibila pentru clientii de servicii mobile – atat pentru abonati, cat și pentru clientii de cartela preplatita. Noul MyAccount, care include si serviciile fixe, face parte din strategia Telekom de a deveni operatorul integrat numarul 1 din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here