Profitul net al Facebook aproape s-a dublat anul trecut in comparatie cu 2013, ajungand la 2,9 miliarde de dolari, in timp ce veniturile au urcat cu 58%, la 12,46 de miliarde de dolari, datorita cresterii publicitatii pe platformele mobile, se arata intr-un comunicat al companiei.
Facebook a inregistrat venituri in valoare de 7,87 miliarde de dolari in 2013 si un profit net de 1,5 miliarde de dolari.
La nivelul trimestrului al patrulea, veniturile Facebook au crescut cu 49%, la 3,85 de miliarde de dolari, comparativ cu aceeasi perioada din 2013. Rezultatul este peste estimarile analistilor, care au anticipat venituri in valoare de 3,77 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Veniturile din publicitatea pe telefoanele mobile au reprezentat 69% din veniturile total in intervalul octombrie-decembrie, in urcare fata de trimestrul al treilea, cand publicitatea pe telefoane mobile a generat 66% din venituri.
Profitul net a urcat cu 34%, la 701 milioane de dolari in trimestrul al patrulea din 2014 fata de 523 de milioane de dolari in aceeaşi perioada din 2013, in timp ce cheltuielile au crescut cu 87%, la 2,72 miliarde de dolari.
In luna decembrie, reteaua avea 890 de milioane de utilizatori activi zilnic.
Actiunile Facebook au avansat cu 43% anul trecut, in timp ce creşterea din indicele Standard & Poor’s 500 s-a situat la 11%.
Facebook a avut anul trecut o cota de 18,4% din piata de publicitate pe platformele mobile, in creştere de la 16,6% in 2013. in schimb, cota de piata a Google a scazut de la 46,6% in 2013 la 40,5% anul trecut, potrivit firmei de cercetare eMarketer. Piata de publicitate pe platformele mobile este evaluata la 40 de miliarde de dolari.