Nestle Romania sarbatoreste cea de-a 20a aniversare a brand-ului JOE in cadrul unui eveniment, reunind la fabrica din Timisoara angajati, autoritati si parteneri. Aniversarea marcheaza, in egala masura, un pas inainte pentru brand-ul JOE, care, prin intermediul noii sale pozitionari, “Usor Irezistibil”, raspunde preferintelor consumatorilor si le ofera produse cu un profil nutritional imbunatatit in linie cu preferintele acestora.

Aceasta aniversare este un prilej pentru Nestle, ca lider mondial in industria alimentara, sa isi reinnoiasca angajamentul fata de Romania.

“Obiectivul Nestle Romania are in vedere beneficii reciproce in ceea ce priveste relatia cu consumatorii, comunitatea si autoritatile locale. Nu am fost niciodata atat de mandru de performantele marcilor noastre cum sunt astazi, privind la toata istoria minunata a acestei povesti locale de succes. Povestea Joe a inceput acum 20 de ani si a devenit cea mai iubita marca de napolitane din tara – un reper strategic pentru Nestle in Romania.”
Hervé de Froment, Director General al Nestle Romania

Cea mai importanta marca locala din portofoliul Nestle Romania si cel de-al treilea contribuitor la cifra de afaceri a companiei, JOE este una dintre marcile pe care Nestle Romania conteaza pentru a sustine dezvoltarea sa si cresterea cotei de piata pe acest segment.

In termeni de performanta pe piata napolitanelor, JOE detine 25% din cota de piata in valoare (conform datelor furnizate de ACNielsen Retail Index pentru perioada aprilie 2013 – martie 2014).

De-a lungul anilor, indiferent de fluctuatiile pietei napolitanelor, JOE si-a mentinut pozitia de lider prin investitii continue in inovatie, calitate si comunicare. Napolitanele produse de Nestle in Timisoara sunt deja exportate in 12 tari din Europa si Orientul Mijlociu, precum: Ungaria, Austria, Grecia, Olanda sau Israel, existand perspective de crestere a volumului de export care, in prezent, cumuleaza 25% din totalul productiei de napolitane.

Peste 10 milioane de euro au fost investiti de Nestle in fabrica de la Timisoara, unde sunt produse anual peste 90 de milioane de napolitane. Fabrica are un numar de 440 de angajati si o suprafata totala de 21.360 metri patrati.

JOE face parte din portofoliul Nestle Romania, care acopera 8 divizii: bauturi, dulciuri, produse culinare, inghetata, cereale pentru mic dejun, produse pentru sugari, hrana pentru animale si vending.

Nestle sustine dezvoltarea durabila a societatii prin intermediul platformei Creating Shared Value care integreaza preocuparile companiei cu privire la nutritie, consumul responsabil de apa si dezvoltarea rurala.

Aceasta abordare este implementata in Romania prin initiative privind alimentatia sanatoasa si grija pentru copii, cum ar fi proiectul “Impreuna crestem copii mai puternici”, desfasurat in parteneriat cu Societatea Nationala de Pediatrie in scopul promovarii unei alimentatii echilibrate cu un continut adecvat de fier.

In completarea acestor initiative, compania este activa si in privinta stimularii angajarii tinerilor prin programul “Nestlé Needs YOUth” (“Nestle are nevoie de tineri”), oferind, pana in 2016, circa 200 de locuri de munca tinerilor din Romania. Tinerii vor beneficia, de asemenea, de pregatire si consiliere pentru cariera lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here