Konica Minolta prezinta in cadrul targului de tipar digital Ipex, care va avea loc la Londra in perioada 24 – 29 martie, modul in care investitiile sale ajuta industria tiparului digital sa se adapteze schimbarilor din domeniu. Cu aceasta ocazie, compania va sustine o serie de seminarii prin care va sublinia inca o data importanta pe care o acorda tehnologiei inkjet, elementul de noutate absoluta fiind actualizarile realizate pentru echipamentul de productie inkejet KM1 B2, aflat pentru prima data la expozitie.
Expertii din industrie Neil Falconer (Printfuture), Matthew Parker (Print Champion) și Charlotte Graham-Cumming (B2B marketer al agentiei de creatie Ice Blue Sky) vor sustine zilnic prezentari in zona de business a Konica Minolta de la Ipex (standul N1 C130). Aceștia vor demonstra modul in care echipamentele de productie sunt o parte importanta a industriei creative sau cum pot fi create planuri de afaceri structurate care sa scoata in evidenta noi oportunitati prin servicii de marketing automatizate.
Konica Minolta va prezenta noile solutiile de flux de lucru pe care le-a dezvoltat și va arata cum pot fi gestionate lucrari multiple in orice domeniu, de la e-commerce și pana la productie, pe noua gama de echipamente de tipar digital color (bizhub PRO/PRESS C1060/70).
in cadrul standului, sistemele de productie vor lucra in timp real și iși vor demonstra aplicabilitatea in diverse arii de activitate, de la fluxuri de lucru la printare de date variabile, web-to-print, management de culoare, precum și impreuna cu aplicatii de marketing și cross-media.
Ca parte a unei noi “initiative ecologice”, la Ipex vor fi prezentate și detaliile unui nou proiect certificat Konica Minolta Production Printing Carbon Compensation prin care clientii care achizitioneaza sisteme la targ vor beneficia de compensarea emisiilor de CO2. De altfel, standul Konica Minolta, cu echipamentele expuse incluse, va fi ‘carbon neutral’.
Konica Minolta va expune la Ipex 12 echipamente care vor lucra live și vor acoperi diverse domenii: productie comerciala, ambalaje, tiparire de documente, etichete și fotografii, materiale corporate, wide format, on demand (la cerere), direct mail. Printre atractiile principale se numara KM-1, echipament de tipar digital inkjet de format B2, sistemele bizhub PRO și PRESS C1060 și C1070, bizhub PRESS 2250P, o zona de automatizare a fluxurilor de lucru și diverse solutii partenere pre-press și post-press.
Konica Minolta și partenerii sai vor participa, de asemenea, la o serie de actiuni atractive pentru vizitatorii Ipex, inclusiv la World Print Summit. Pe data de 25 martie, Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa, va prezida o dezbatere care va incerca sa ofere raspunsul la intrebarea “Poate printul sa coexiste in viitor cu mediile de comunicare digitale?”. La dezbatere vor participa Andy Barber, General Manager, imail, UK Mail, Andy Fry, Managing Director, Nova Direct și Charlotte Graham-Cumming, Ice Blue Sky.
Totodata, vor fi organizate sesiuni speciale dedicate Cross Media și Masterclass, in cadrul carora se vor expune studii de caz și prezentari pentru clienti, printre temele abordate aflandu-se printarea de date variabile și web-to-print.
Olaf Lorenz, General Manager, International Marketing, Konica Minolta Business Solutions Europa: “Așteptam cu nerabdare sa primim vizitatorii la standul nostru și sa le demonstram modul in care eforturile noastre pentru dezvoltarea industriei, prin investitiile realizate, pot contribui la imbunatatirea afacerilor lor, ajutandu-i sa se transforme și sa se adapteze la mediile de comunicare in continua schimbare. Vom prezenta sistemele noastre de productie, solutiile și aplicatiile software și, in plus, vom ajuta industria sa dea forma ideilor oferind suport practic, informatii și consultanta prin programul pentru construirea afacerilor, Digital 1234. Konica Minolta este foarte dedicata industriei de productie digitala și suntem convinși ca Ipex 2014 este un nou pas spre extinderea activitatii catre domenii noi de activitate.”