In perioada 14 – 17 noiembrie, ROMEXPO a organizat cea de a 30-a editie a Targului de Turism al Romaniei si cea de a 21-a editie a Romhotel – Expozitia internationala de echipamente, dotari si mobilier pentru hoteluri si restaurant, doua evenimente cu tematici complementare ce au construit timp de patru zile realitatea turismului autohton si de peste hotare.
Targul de Turism al Romaniei a reunit peste 200 de firme din tara dar si din strainate pentru a le prezenta romanilor cele mai atractive oferte pentru petrecerea sarbatorilor din acest sfarsit de an, dar si vacante pentru vara anului viitor.
Provenind din Romania dar si din Austria, Bulgaria, Germania, India, Iordania, Israel, Italia, Turcia si Ungaria, operatorii turistici i-au incantat pe cei care au trecut pragul Targului de Turism al Romaniei cu preturi promotionale, oferte in premiera si destinatii atractive.
Astfel, romanii au preferat in continuare Valea Prahovei, Bucovina sau Austria pentru Craciunul sau Revelionul 2013 dar si destinatii exotice precum Republica Dominicana, Mexic sau Maldive. In ceea ce priveste vacantele anului viitor, la mare cautare au fost circuitele turistice iar Grecia si Turica sunt in continuare primele alegeri pentru sezonul de vara. In cadrul acestui eveniment, romanii au platit de la 200 pana la 20.000 de euro pentru o vacanta.
“Putem spune pe drept cuvant ca a fost o editie reusita a Targului de Turism al Romaniei. Varietatea de oferte si destinatii prezentate, preturile pentru toate buzunarele si manifestarile conexe au fost ingredientele care au asigurat succesul acestui eveniment“ a declarat Mariana Suciu, Director General ROMEXPO S.A.
In aceeasi perioada ROMEXPO a organizat cea de a 21-a editie a Romhotel – Expozitia internationala de echipamente, dotari si mobilier pentru hoteluri si restaurante, un eveniment a carui tematica vine in completarea celei a Targului de Turism al Romaniei. In cadrul acestuia, cei interesati au regasit producatori si distribuitori de mobilier si echipamente specifice pentru structuri de primire, unitati de alimentatie publica, catering, fast-food, accesorii pentru bucatarii profesionale, intretinerea curateniei si igienei, cosmetice pentru hoteluri si restaurante, producatori si distribuitori de echipamente electronice, audio-video, soft si hard pentru structuri de primire si unitati de alimentatie publica.
Atat Targul de Turism al Romaniei, cat si Romhotel au prilejuit, pe langa partea expozitionala, numeroase activitati conexe precum: lansari de carte, demonstratii de bartista profesional si degustari de vinuri dar si conferinte in cadrul carora au fost aflate cele mai recente noutati in domeniu.
Cele doua evenimente au reunit peste 300 de companii din Romania dar si din strainatate, pe o suprafata de aproximativ 13.000 de metri patrati si au atras 16.000 de vizitatori pe parcursul a patru zile de desfasurare.