Start-up-urile romanesti isi pot imbunatati abilitatile antreprenoriale prin participarea la „Turbo Accelerator Warp”, un program gratuit de training de o saptamana, al hub:raum, proiect dezvoltat in cadrul Grupului Deutsche Telekom. Programul de training va avea loc la Cracovia, din 30 noiembrie pana pe 7 decembrie.

Aplicatiile pot fi depuse online pana la 17 noiembrie, aici. Orice echipa de pana la 4 persoane poate aplica daca are un proiect din zonele de comunicare, e-commerce, servicii de internet, smart home, publicitate, media, payment, cloud, energie, auto, eHealth, M2M, comunicatii mobile, colaborare, analiza de date sau securitate, relevante pentru mediul international. Pentru trainingul de 8 zile vor fi selectate 10-14 de echipe din toata regiunea Europei Centrale si de Est, inclusiv Romania. Dupa participarea la „Turbo Accelerator Warp”, cele mai bune proiecte ar putea sa obtina finantare pentru dezvoltare prin intermediul programului hub:raum. Hub:raum este un incubator de afaceri dezvoltat de Deutsche Telekom pentru antreprenorii din zona de tehnologie, iar finantarea pentru fiecare proiect poate ajunge pana la 80.000 de euro.

In timpul programului „Turbo Accelerator Warp”, participantii vor avea acces la workshop-uri de mentorat sub  indrumarea unor antreprenori cu experienta si experti internationali, cu accent pe finantarea start-up-urilor, dezvoltare de produs si modele de afaceri, experienta utilizatorilor, marketing, aspecte juridice, pitching etc. Pentru echipele selectate, costurile de zbor si cazare vor fi suportate de organizatori.

„Noi consideram ca este o mare oportunitate pentru tinerii intreprinzatori din Romania de a intra in contact cu acest program si pentru a testa puterea ideilor lor. Romtelecom este aliatul companiilor de toate dimensiunile, iar pentru cele mici, care au nevoie de mai mult suport, avem cateva proiecte precum platforma afacereataonline.ro sau platforma de e-learning Online Business School. De aceea sustinem si hub:raum, o initiativa la nivel de grup, care are acelasi scop ca noi – de a incuraja inovatia si dezvoltarea unei noi generatii de companii, cu perspective noi asupra mediului de afaceri”, a declarat Ovidiu Ghiman, Chief Commercial Officer, Business Segment, Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here