Konica Minolta Business Solutions a reunit peste 1.100 de parteneri de retail din Europa la Conferinta de Leadership European 2013, desfasurata la Barcelona pe data de 25 octombrie, sub sloganul “Wevolution”. Cu aceasta ocazie, Masatoshi Matsuzaki, presedinte si CEO al Konica Minolta Inc, a declarat ca acesta este rezultatul fuziunii dintre Konica Inc si Minolta Inc din 2003: dupa zece ani, compania este mai puternica decat oricand.
La Conferinta de Leadership European a companiei (ELC), Ken Osuga, presedintele Konica Minolta Business Solutions Europa, a subliniat importanta conceptului de “Wevolution”, care a stat la baza conferintei si care descrie evolutia comuna a Konica Minolta impreuna cu partenerii sai de retail, de la statutul de furnizor de hardware la cel de furnizor de servicii axat pe hardware. „Clientii nostri se confrunta cu multe schimbari fundamentale ale mediului de lucru, ceea ce duce la cresterea cererii pentru solutii suplimentare. Konica Minolta si-a consolidat portofoliul de servicii IT astfel incat sa poata oferi partenerilor instrumentele necesare pentru ca la randul lor sa ofere clientilor servicii noi de imprimare.”
Un exemplu in acest sens este Konica Minolta Cloud, un proiect ce va intra in productie anul viitor. Un alt exemplu il reprezinta gama produselor de stocare in retea (NAS), de la Konica Minolta. „Multi dintre clientii nostri finali sunt intreprinderi mici si mijlocii. Pe masura ce evolueaza, acestia constientizeaza nevoia unor produse de stocare in retea dar prefera sa nu aloce bani pentru solutii dedicate. in aceste cazuri, partenerii nostri pot oferi configurarea si intretinerea acestor sisteme”, a declarat Osuga. in productia digitala, Konica Minolta s-a bucurat de avantajele trecerii de la tehnologia offset la cea digitala: „Digitalul nu este doar o optiune mai ieftina, ci poate face, de asemenea, lucruri pe care offset-ul nu le permite, cum ar fi printarea de date variabile”, a adaugat Ken Osuga. „Imprimarea pe suporturi speciale poate deschide noi oportunitati de piata si permite partenerilor nostri sa creeze solutii unice care satisfac nevoile specifice ale clientilor lor.”
In calitate de keynote speaker al evenimentului, renumitul economist suedez Kjell Nordstroem a subliniat importanta pe care o are conceptul “Wevolution”, ca strategie intr-o perioada in care cooperarea si colaborarea devin din ce in ce mai importante la nivel global: „Wevolution este noua etapa in care intram cu totii. Se intampla in aproape toate domeniile de activitate umana si cred ca urmeaza sa vedem situatii de colaborare fara precedent. Suntem acum in fata unui nou inceput.“
Un spatiu important in zona de expozitiela ELC Konica Minolta, a fost alocat prezentarii fluxurilor de lucru si aplicatiilor care genereaza afaceri pentru partenerii Konica Minolta din diverse domenii de activitate. O alta sectiune a vizat implementarea de suport tehnic de la distanta si utilizarea dispozitivelor mobile, atat pentru operarea cat si pentru intretinerea echipamentelor office. Un alt domeniu de interes pentru productia digitala a fost automatizarea fluxului de lucru, care minimizeaza interventia umana si creste calitatea si eficienta.
In conformitate cu tendinta “Wevolution”, ELC 2013 a prezentat, de asemenea, o serie de seminarii concepute pentru a ajuta partenerii de retail sa isi extinda portofoliul de servicii. Un exemplu a fost sesiunea in care expertii de la Google au prezentat diverse moduri de a folosi internetul pentru a genera situatii de vanzare.