Ministrul delegat pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a declarat, sambata, la Targoviste, ca este nevoie de cate un brand subsectorial pentru directiile strategice de turism, pentru a se sti ce trebuie promovat.
„Cred ca este insuficient sa ai o grafica si un brand sectorial daca nu te duci cu sugerarea celui care vrea sa cumpere serviciul sau produsul la ceea ce ii oferi. (…) . De aceea am spus ca cele sase directii strategice pe care le-am ales – turismul de sanatate-balnear, turismul cultural, turismul istoric, ecoturism, agroturism – , la toate acestea ne trebuie un brand. Un brand subsectorial, in care sa stim ce promovam. Daca promovam ecoturismul, sa avem un brand pentru ecoturism si toate localitatile, toate delimitarile pe care le avem pe ecoturism sa fie foarte bine branduite si cunoscute”, a declarat, intr-o conferinta de presa, Maria Grapini, citata de Mediafax.
De asemenea, ministrul a precizat ca promovarea circuitelor turistice tematice „poate atrage mai multi turisti”.
„Vrem sa promovam circuite de trasee. Lucram acum la circuitul pesterilor. Romania are pesteri extraordinare, care sunt prea putin cunoscute. Circuitul pesterilor, circuitul salinelor, avem foarte multe saline: Slanic Prahova, Praid, Slanic Moldova, si atunci ne-am gandit sa facem un circuit al salinelor pentru ca sunt doritori. E turism de nisa, evident. Circuitul castelelor, in care se incadreaza si Targoviste. Vrem sa facem un circuit al castelelor unde a stat Vlad Tepes. Poate fi un produs care atrage turisti. Avem Delta Dunarii, rezervatie unica in lume, nu numai in Europa. Mi-a prezentat presedintele Consiliului Judetean de acolo dorinta de a avea un brand al Deltei Dunarii. Acest tip de promovare mult mai tintit, pe produse, poate atrage mai multi turisti”, a mai spus Grapini.
Ministrul delegat pentru intreprinderi Mici si Mijlocii, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a participat, sambata, la Targoviste, la o intalnire cu oficialitatile din judetul Dambovita, pentru a discuta despre proiectele turistice si necesitatea dezvoltarii investitiilor din zona.