BPN , cea mai noua agentie media a IPG Mediabrands in Romania, semnaleaza o crestere cu 50% a business-ului pe partea de digital in primul trimestru 2013, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
La inceputul acestui an, BPN si-a consolidat echipa cu specialisti in strategie de digital si performance media, pentru o mai buna gestionare a proiectelor din aceasta arie, miscare ce a adus rezultate spectaculoase.
Aceasta dezvoltare in zona de online vine in urma repozitionarii BPN, este vorba despre misiunea de a integra digitalul si performance media in media traditionala si de a livra strategii integrate de comunicare.
“Este o crestere semnificativa a business-ului pe digital, practic vorbim despre o dublare fata de acelasi interval al anului trecut. Iar asta s-a intamplat in buna parte datorita acestei extensii a echipei de digital BPN. Se observa un interes crescut al clientilor pentru aceasta arie – majoritatea subliniaza in brief un accent special pentru digital, ca parte a mixului de comunicare. Iar asta nu poate decat sa ne bucure, avand in vedere expertiza echipei BPN in performance media”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.
Agentia de media a castigat trei clienti noi de la inceputul acestui an, este vorba despre Camera de Comert Franceza, Veka, lider mondial in furnizarea de sisteme din PVC pentru productia de ferestre si usi, si Gothaer Asigurari Reasigurari.
Grupul german Gothaer s-a lansat pe piata romaneasca la inceputul acestui an printr-o campanie al carei concept creativ a fost realizat de catre agentia de creatie Lowe&Partners, iar BPN a semnat strategia si implementarea campaniei media.
Agentia a comunicat intens campania pe TV, a plasat mesajele Gothaer in online, presa si outdoor. Campania OOH a inclus si un proiect spectaculos in statia de metrou Unirii.