Bancpost doneaza o biblioteca cu peste 100 de carti rare Muzeului ”Antipa”, denumita Bibliorassic Parc, pentru beneficiul copiilor care participa la atelierele Muzeului si care pot accesa informatii si albume foto din domenii ca speologia, anatomia, zoologia, antropologia, paleontologia si altele. Bibliorassic Parc face parte dintr-un concept mai amplu, Colectia de Bune Perspective, dezvoltat de agentia Lowe&Partners pentru platforma de comunicare a produselor de asigurare oferite de Bancpost in parteneriat cu Eurolife ERB – societatea de asigurari de viata care face parte din acelasi grup financiar ca si banca.

Colectia de Bune Perspective a fost lansata in luna februarie, are cararacter continuu si cuprinde mai multe produse de asigurari Bancpost : Perspective pentru educatie – ce vorbeste despre avantajele unui cont de economii deschis de parinti pentru copii si despre siguranta unei asigurari cu componenta de economisire, dar si Perspective pentru casa ta – despagubire in maxim 48 de ore, in cazul unei palete largi de riscuri. Proiectul dezvoltat de echipa Lowe&Partners beneficiaza si de un landing page, la adresa http://buneperspective.ro.

“Asigurarile iti aduc o stare de confort, dar noi am plusat – pe langa linistea interioara, am adaugat noi perspective. Asa ca am trecut la urmatorul nivel: optimistul, cel care se bucura nu doar de confortul mental, ci si de oportunitatile vietii pe care le imbratiseaza cu entuziasm si viziune. Asa am ajuns la conceptul platformei “Colectia de Bune Perspective”. Iar primul produs din “Colectie” este Planul de Economii “Perspective pentru Educatie”. Pentru ca cine sunt mai

Insetati dupa explorarea de noi orizonturi si mai dornici sa-si deschida perspectivele decat copiii?”, spune Raluca Popa, Copywriter Lowe&Partners.

“Biblioteca cu carti valoroase pentru copii reprezinta componenta de CSR a platformei, care simbolizeaza oportunitatile de dezvoltare pe viitor a celor mici, dar si un indemn general catre parinti, sa investeasca in educatia copiilor. Ne-a placut ideea Lowe&Partners pentru beneficiul pe care il aduce comunitatii – proiectul dezvoltat pentru Muzeul Antipa fiind unul la care am contribuit cu mult drag”, spune Violeta Mogosanu, Marketing Project Manager, Bancpost.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here