Daimler va lansa 13 noi modele de automobile in urmatorii opt ani, in cadrul unui plan agresiv de recastigare a pozitiei de lider in functie de vanzarile de masini de lux, cel tarziu pana in 2020.
„Am mare incredere ca vom redobandi pozitia de lider. In primul rand este vorba de design si de atractivitatea produselor noastre”, a declarat directorul general al grupului, Dieter Zetsche, transmite Bloomberg.
Seful Daimler, al carui contract ar putea fi prelungit in aceasta luna pe inca cinci ani, are ca obiectiv majorarea veniturilor si a livrarilor in fiecare din urmatorii doi ani, prin lansarea unei noi versiuni a sedanului Mercedes clasa E, a modelului coupe cu patru usi CLA si a noii versiuni Mercedes clasa S, informeaza Mediafax.
Anul trecut, Daimler a lansat versiuni actualizate ale masinilor Mercedes clasa A si clasa B.
Grupul va cheltui in urmatorii doi ani 21 de miliarde de euro pentru cercetare si dezvoltare, fabrici si echipamente, in incercarea de a propulsa Mercedes-Benz de pe pozitia a treia in randul producatorilor de masini de lux pe cea de lider de piata, inaintea BMW si Volkswagen.
„Suntem convinsi ca avem cel mai puternic brand. Din punct de vedere tehnologic suntem pe prima pozitie”, a spus Zetsche.
Grupul anticipeaza pentru acest an un profit inainte de deducerea taxelor si dobanzilor similar cu cel din 2012, care a scazut cu 10%, la 8,1 miliarde de euro.