Oktal.ro, magazinul online de IT&C si electrocasnice cu cea mai mare experienta pe piata romaneasca de comert electronic, asteapta in acest an o crestere de aproximativ 30%, bazata in principal pe dinamica vanzarilor de tablete si smartphone-uri. in 2012, ultrabook-urile au fost „vedete” de prim rang, inregistrand cresteri luna de luna atat in vanzari, cat mai ales in ceea ce priveste traficul generat de vizitatorii ce au navigat in aceasta sectiune din magazinul online, fapt ce dovedeste aspiratia tot mai mare spre produse performante. Tabletele si smartphone-urile au beneficiat de asemenea de lansarile „in valuri”, iar clientii au fost receptivi la orice noutate.

„2013 este un an in care retail-ul va depinde mult de evolutia economiei, de dinamica veniturilor populatiei si mai ales de optimismul sau pesimismul clientilor cu privire la evolutia lor personala viitoare”, a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro. „Anul a inceput intr-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienta nefericita a ultimilor ani si inca privesc cu reticenta spre viitor, consuma in mod limitat si precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinta indelungata. Totusi, tehnologia noua ii convinge pe clienti sa „riste” sa-si innoiasca gadget-urile, produsele performante fiind in topul vanzarilor pe toate categoriile, in ciuda preturilor superioare”, a adaugat Dan Dumitrescu.

Oktal.ro este consacrat pe piata ca un specialist in vanzarile de laptopuri, netbook-uri si ultrabook-uri, oferind o varietate insemnata de produse pe toate categoriile de pret si performanta. in ultimii ani Oktal.ro si-a diversificat puternic gamele de produse, fidelizandu-si clientii si crescand semnificativ pe tot spectrul de produse IT, de la aparate foto la electrocasnice mici, de la telefoane si smartphone-uri la componente PC si periferice, monitoare, multimedia, audio-video si software.

„in prezent, Oktal.ro este un magazin online complet de IT&C, care propune nu numai produse, ci si servicii si incredere, relatii pe termen lung cu cei care ne sunt sau ne devin clienti. Oktal.ro isi consolideaza permanent oferta de servicii oferite clientilor in mod gratuit, pe tot parcursul procesului de vanzare si chiar si ulterior, pentru a garanta satisfactie pe termen lung si pentru a-si fideliza clientii”, a mai spus General Manager-ul magazinului.

Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul, in maximum 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de performantele acestuia – proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv.

De asemenea, Oktal.ro ofera „E-Service”, un program complet gratuit care ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp si bani. in perioada de garantie a produselor, clientii Oktal.ro pot completa online un formular, in cazul aparitiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea si va contacta clientul, telefonic sau prin e-mail. Preluarea produsului defect va fi facuta de catre un curier trimis si platit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi facuta in aceleasi conditii favorabile pentru client.

„Fiind un promotor al comertului online in Romania, Oktal.ro s-a maturizat alaturi de piata, dar in acelasi timp a anticipat tendinte si a pus „umarul” la constituirea de standarde. in 2013, anul in care vom implini 14 ani de Oktal.ro in piata de e-commerce, ne propunem sa ne consolidam imaginea de magazin de incredere, cu servicii de calitate, ne dorim sa ne apropiem mai mult de clientii nostri fideli si sa atragem clienti noi carora sa le dovedim ca a cumpara de pe internet poate fi o experienta placuta si care merita pe deplin”, a mai spus Dan Dumitrescu, care a amintit si de showroom-ul din Bucuresti, din Str. Popa Nan nr. 30, unde clientii pot interactiona direct cu tehnologia si pot alege si testa solutiile care li se potrivesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here