Agentia de cercetare Reveal Marketing Research organizează in perioada 7-9 februarie cea de-a treia editie a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community”, ce se adresează studentilor si masteranzilor interesati de domeniul comunicării. Proiectul, inclus in planul de Corporate Social Responsibility (CSR) 2012-2013 al Reveal Marketing Research, este sustinut de Institutul Aspen Romania. Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici, respectiv: Industria de comunicare din Romania, Cercetarea de Piată si Pozitionarea Brandului & Career Coaching.
“Primele două editii Brand Enthusiasts Community, ce s-au desfăsurat in 2012, au fost un real succes si ne bucurăm că incepem anul cu un eveniment atat de drag echipei Reveal. Am cunoscut tineri entuziasti, inteligenti si dornici să isi rupă din timpul lor liber pentru a invăta. Noi am selectat cativa dintre acesti tineri minunati si i-am adus in echipa noastră”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
Sunt vizati studenti si masteranzi inscrisi la facultătile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media si Jurnalism, ce vor fi selectati in urma unei aplicatii trimise in mesaj privat pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research: “Daţi un exemplu de brand pe care il consideraţi foarte bine construit, in percepţia consumatorilor săi şi justificaţi alegerea”.
Cei interesati pot accesa pagina de Facebook Brand Enthusiasts Community pentru detalii actualizate sau pentru discutii cu cei care au participat la editiile anterioare ale seminarului.
Mesajul de aplicatie trebuie să contină si numele complet, facultatea si specializarea, anul de studiu, adresa de email, precum si un număr de telefon, iar aplicantii cu cele mai bune răspunsuri vor fi contactati pentru inscrierea pe lista de participare.
Programul de CSR “Brand Enthusiasts Community” se derulează pană in luna octombrie a anului 2013, iar următorul workshop este programat in primăvară, in luna aprilie.