Euroweb Romania, partea a grupului de telecomunicatii Turk Telekom, planuieste sa investeasca in 2013 pana la 12 milioane de euro in dezvoltarea infrastructurii si in optimizarea portofoliului de produse si servicii.
„In ciuda climatului economic dificil, Euroweb a reusit anul acesta sa inregistreze o crestere organica de aproximativ 5%. Acest fapt a determinat compania mama sa bugeteze pentru anul viitor investitii de pana la 12 milioane de Euro. Daca vom gasi proiecte interesante si viabile, avem posibilitatea sa investim chiar mai mult de atat. Principalul nostru obiectiv in viitorul apropiat este sa oferim clientilor nostri cele mai bune servicii din piata, iar pentru acest lucru suntem dispusi sa investim oricat este nevoie”. Stuart Evers, CEO Romania.
Tot in 2013, Euroweb Romania planuieste sa isi mareasca echipa de angajati cu pana la 20%. In acest moment Euroweb Romania are 85 de angajati.
„Piata romaneasca de telecomunicatii prezinta foarte multe provocari, atat datorita contextului economic, cat si a profilului consumatorilor. Spre exemplu, in Romania se practica cele mai scazute tarife de internet din Europa. Cu toate acestea, daca vom continua trendul din 2012, anul viitor ne asteptama sa inregistram o crestere a businesului de pana la 10%.” Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.
Pentru a veni in sprijinul clientilor si a aduce un plus valoare serviciilor furnizate, incepand cu luna noiembrie Euroweb Romania a lansat o serie de evenimente exclusiv B2B – Your Business Network”, menite sa ajute clientii Euroweb sa intre in contact unii cu ceilati si sa genereze impreuna noi afaceri.
„In teorie, una dintre cele mai de pret resurse ale unei companii este reprezentata de baza de clienti, care in cele mai multe cazuri este pazita ca o comoara de pret. Noi am decis sa schimbam regula jocului, sa punem pe primul loc interesele clientilor nostri si sa ii aducem la aceeasi masa, dandu-le astfel posibilitatea sa se cunoasca si sa genereze colaborari benefice pentru toata lumea”. Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.
La prima editie a evenimentului au partipat reprezentanti a peste 50 de companii din Bucuresti si din tara.
Principalii parteneri ai evenimentului au fost: Cord Blood Center, PayU, Cronus E-Business, ZTE Romania, Biesse Romania, Arcese Transport si Electrogrup.
Parteneri media ai evenimentului au fost Cocor Media Channel, Comunicatii Mobile, Media Trust si Jurnalul National.