Proiectul de sponsorizare uneste cea mai inovatoare echipa Formula 1 cu energia creativa a brandului burn.
Incepand cu luna ianuarie 2013, in baza unui contract multianual de sponsorizare incheiat cu echipa Lotus F1, Compania Coca-Cola revine in Formula 1 prin intermediul bauturii energizante burn. Detaliile sponsorizarii vor fi dezvaluite în 2013, odata cu lansarea oficiala a parteneriatului.
Emmanuel Seuge, Group Director, Worldwide Sports & Entertainment Marketing Coca-Cola declara: “Creativitatea echipelor, pasiunea pentru viteza, dar si energia lor – atributele cheie ale sportului de Formula 1, sunt în acelasi timp valorile brandului burn. Echipa Lotus F1, cel mai nou, dar si unul dintre cei mai competitivi jucatori de Formula 1, a dat dovada de o creativitate exceptionala de-a lungul curselor, dar si de implicare si devotament in colaborarea cu partenerii sai – aceste elemente reflecta intocmai filozofia brandului burn. Aceeasi creativitate si energie o vom aduce prin intermediul bauturii energizante burn, combinând arta si muzica intr-un mod care va revolutiona conventiile traditionale de sponsorizare din Formula 1.”
Burn este disponibil in mai mult de 80 de tari din Europa, Asia, Africa si America Latina.
Eric Boullier, conducatorul echipei Lotus F1, spune: „Suntem mandri ca echipa Lotus F1 a fost aleasa drept cel mai bun vehicul de reprezentare a brandului burn in cadrul unui parteneriat de inalta clasa. Suntem încantati de aceasta colaborare si de faptul ca, împreuna, vom putea dezvolta un model nou si inovator de sponsorizare, care se caracterizeaza prin mix-ul de experiente, creativitate si social media, domeniu in care echipa noastra a fost un adevarat pionier pentru categoria Formula 1 – in ultimele 18 luni, inregistrand cea mai mare rata de credere in randul fanilor in acest an.”