Studentii si masteranzii interesati de domeniul comunicarii sunt asteptati in perioada 4-6 octombrie la cea de a doua editie a workshop-ului gratuit „Brand Enthusiasts Community”, organizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing Research.
Proiectul, inclus in planul de Corporate Social Responsibility (CSR) 2012-2013 al agentiei de cercetare Reveal Marketing Research si sustinut de Institutul Aspen Romania, a fost lansat ca urmare a dorintei de a sprijini tinerii, prin impartasirea experientei acumulate in mediul business din domeniul comunicarii.
Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici: Industria de comunicare din Romania, Cercetarea de Piata si Pozitionarea Brandului si Career Coaching. La discutii va fi prezent si un invitat surpriza – Communication Officer al unei importante multinationale din Romania.
Sunt vizati studenti si masteranzi inscrisi la facultatile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media si Jurnalism, ce vor fi selectati in urma unei aplicatii trimise in mesaj privat pe pagina de Facebook Reveal Marketing Research: “Mentionati succint cateva strategii prin care un brand isi poate creste vizibilitatea pe piata”.
Mesajul de aplicatie trebuie sa contina si numele complet, facultatea si specializarea, anul de studiu, adresa de email, numarul de telefon iar aplicantii cu cele mai bune raspunsuri vor fi contactati pentru inscrierea pe lista de participare. Cei interesati pot accesa pagina de Facebook Brand Enthusiasts Community pentru detalii actualizate sau pentru discutii cu cei care au participat la prima editie a seminarului.
“Prima editie Brand Enthusiasts Community, ce s-a desfasurat vara aceasta, in perioada 21-23 iunie, a fost un real succes. Am avut zeci de aplicatii, iar cei care au fost selectati s-au aratat incantati de experienta. Pe noi ne bucura enorm sa vedem tineri interesati sa invete, responsabili cu privire la gestionarea carierei lor ulterioare. Trebuie sa mai spun ca doi dintre tinerii prezenti la seminarii au fost angajati la Reveal Marketing Research”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal.
“Pentru mine acest seminar a fost o mare oportunitate. Discutiile au fost de-a dreptul captivante, si am invatat multe lucruri interesante. Aceste cursuri mi-au deschis o poarta la care nici nu visam: am intrat in echipa Reveal Marketing Research, si sunt recunoscatoare pentru aceasta sansa”, a spus Magda, 23 de ani, unul dintre tinerii prezenti la prima editie a Brand Enthusiasts Community.
Programul de CSR “Brand Enthusiasts Community” se deruleaza pana in luna octombrie a anului 2013, iar urmatorul workshop este programat in iarna, in luna ianuarie.