Bucuresti. 31 august 2012. HEINEKEN Romania anunta continuarea evolutiei pozitive si in prima jumatate a acestui an (ianuarie – iunie 2012): cifra neta de afaceri a crescut cu 11.8% fata de aceeasi perioada din 2011, ajungand la 544 milioane RON.
Date cheie:
Rezultatele pozitive ale HEINEKEN Romania si performanta sustinuta in primele sase luni ale anului 2012 (cresterea cifrei nete de afaceri cu 11.8% fata de aceeasi perioada a anului trecut si majorarea cu peste 5% a volumului vandut) sunt consecinta implementarii continue a strategiei companiei: derularea activitatii pe termen lung in Romania, intr-o maniera eficienta si responsabila, respectand intotdeauna consumatorii, partenerii, angajatii, comunitatile locale si mediul inconjurator.
Rata de crestere a cifrei nete de afaceri de 11.8% raportata pentru prima jumatate a anului este o continuare a succesului pe care HEINEKEN Romania l-a inregistrat in 2011, cand cifra de afaceri neta a companiei a crescut cu 11.5% fata de anul 2010. Acest lucru dovedeste clar viabilitatea si relevanta strategiei pe care compania o urmeaza.
Toate marcile principale ale companiei au contribuit la cresterea inregistrata in prima jumatate a anului 2012, datorita angajamentului HEINEKEN Romania de a produce beri de calitate si de a investi in mod constant in marcile sale prin mixul eficient de programe de marketing, activari puternice la nivel de marca si inovatii.
HEINEKEN Romania a avut doua lansari importante in prima jumatate a anului:
A introdus pe piata primul Radler romanesc, Ciuc Natur Radler: un mix de 37% bere Ciuc Premium si 63% limonada adevarata, cu un continut scazut de alcool (1.9%);
A lansat Silva Original Pils la nivel national, „din spiritul Transilvaniei”, pentru a o aduce mai aproape de consumatori prin intermediul unei game complete de ambalaje, unei noi identitati vizuale si al unui pret mai accesibil.
Cresterea volumelor in prima jumatate a anului 2012 a plasat HEINEKEN Romania alaturi de Rusia, Polonia, Austria, Bulgaria si Belarus, contribuind impreuna la cresterea de 5.7% a volumelor vandute in regiunea Europa Centrala si de Est, conform raportului publicat de Grupul HEINEKEN.
Agenda de Sustenabilitate „Brewing a Better Future“
HEINEKEN Romania a continuat si in prima jumatate a anului sa implementeze actiunile stabilite in Agenda Globala de Sustenabilitate „Brewing a Better Future”, lansata in 2010. Agenda traseaza pasii Grupului HEINEKEN in misiunea de a deveni cel mai „verde” producator de bere, pana in 2020.
Deoarece rezultatele din domeniul Sustenabilitatii obtinute in 2011 au depasit obiectivele propuse, HEINEKEN Romania a trasat obiective mai ambitioase pentru 2012. Compania va publica la inceputul lunii septembrie Raportul de Sustenabilitate, care prezinta rezultatele din 2011 in domeniul sustenabilitatii si obiectivele pentru anul acesta.
in 2012, HEINEKEN Romania a continuat programul de responsabilitate sociala “HEINEKEN pentru Comunitati“ si l-a extins in toate orasele unde are fabrici de bere: Constanta, Craiova, Miercurea-Ciuc si Targu-Mures. Prin intermediul acestui program, compania a acordat finantari in valoare totala de 400.000 RON organizatiilor neguvernamentale castigatoare din cele 4 orase.
HEINEKEN Romania continua sa investeasca in parteneriatul sau cu ALIAT (Alianta pentru Lupta impotriva Alcoolismului si Toxicomaniilor), prin intermediul programului Alcohelp. in 2012, cu sprijinul financiar al HEINEKEN Romania, ALIAT continua traseul Caravanei Alcohelp in toata tara. Parteneriatul va fi dezvoltat mai departe in acest an prin programe menite sa raspunda nevoii de servicii a persoanelor cu un consum problematic de alcool.
Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN in Romania, care a preluat conducerea companiei in iunie 2012, declara:
„Suntem bucurosi sa anuntam rezultatele pozitive din prima jumatate a anului 2012, mentinand astfel evolutia companiei inregistrata de-a lungul anului precedent. Suntem mandri sa vedem cum clientii si consumatorii au continuat sa aleaga marcile noastre si ca au raspuns atat de bine la initiativele aduse de noi pe piata. Și in a doua parte a anului vom continua sa ne ghidam dupa aceeasi strategie, cu scopul de a ne dezvolta pozitia de conducere din piata “.
Contact: Livia Bucatica, Corporate Relations Specialist HEINEKEN in Romania, 0723.388.122 sau l.bucatica@heineken.ro .
Despre HEINEKEN in Romania:
HEINEKEN este cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume, dupa volum. HEINEKEN Romania face parte cu mandrie din Grupul HEINEKEN. HEINEKEN Romania ofera cel mai diversificat portofoliu de marci din Romania, acoperind toate segmentele pietei: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Silva Original Pils, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Fara Alcool, Neumarkt, Bucegi; marci de import: Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold; marci regionale: Gambrinus, Harghita si Hategana. HEINEKEN Romania detine 4 fabrici de bere situate in Miercurea-Ciuc, Constanta, Craiova si Targu- Mures si are 1.200 de angajati.