Iulian Stanciu a preluat participatiile detinute de Sebastian Ghita in cadrul Flanco Retail si Network One Distribution (NOD), specializate in retailul si distributia de produse electro-IT, devenind actionar unic al celor doua companii.
„Continuare a tranzactiei dintre eMAG si Naspers, am urmarit simplificarea structurii actionariatului companiilor din grupul pe care il conduc – grup format din eMAG, Flanco si NOD. Am incredere ca alaturi de eMAG, Flanco si NOD vor avea in continuare o evolutie ascendenta, pentru ca sunt stabile financiar si au strategia de piata potrivita segmentului in care activeaza”, a declarat Iulian Stanciu, intr-un comunicat.
Tranzactia va deveni efectiva dupa primirea acordului de la Consiliul Concurentei.
Ghita controla anterior 50% din actiunile celor doua companii. Partile nu au comunicat valoarea tranzactiei.
Grupul sud-african Naspers a preluat in acest an 70% din actiunile eMAG.
Flanco se va concentra pe dezvoltarea calitativa a interactiunii cu clientul, iar Network One Distribution va avea ca obiective intarirea pozitiei pe toate canalele de vanzare pe care le adreseaza, incheierea de parteneriate strategice, precum si dezvoltarea brand-urilor proprii, se arata in comunicat.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Network One Distribution, cunoscuta anterior sub denumirea Asesoft Distribution, este liderul pietei de distributie electro-IT de la nivel local. (MEDIAFAX)