Noul model B-Max va fi echipat cu doua versiuni de motorizari, unul pe benzina, de 1 litru, si unul diesel, de 1,6 litri, iar cel mai redus consum mixt de combustibil va fi de 4 litri la suta de kilometri, a anuntat joi compania americana. Astfel, versiunea echipata cu motorul pe motorina, care dezvolta 95 cai putere, va avea un consum mediu de 4 litri la suta de kilometri si emisii de dioxid de carbon de 104 grame la kilometru.
in ceea ce priveste motorul pe benzina (cel mai mic si eficient propulsor dezvoltat de Ford), care dezvolta 120 cai putere, consumul de carburant va fi de 4,9 litri la suta de kilometri. Emisiile acestuia sunt de 114 grame pe kilometru.
Reprezentantii Ford afirma ca la aceste valori B-Max va fi cel mai economic model din clasa sa, cu 15% mai eficient fata de principalii sai competitori – Opel Meriva si Renault Grand Modus. B-Max include o serie de tehnologii care reduc consumul de combustibil si emisiile de CO2, printre care sistemul Start/Stop, care opreste automat motorul cand autovehiculul este in stationare si sistemul de informare a soferului Ford Eco Mode, care ii ajuta pe soferi sa adopte un stil de condus mai economic.
De asemenea, noul model este echipat cu Gear Shift Indicator, un sistem care indica cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor si Smart Regenerative Charging, care incarca bateria in cele mai economice puncte de pe parcursul unei calatorii.
Monovolumul va fi produs exclusiv la uzina Ford de la Craiova si va fi lansat in luna martie la Salonul Auto de la Geneva.
Reprezentantii Ford Romania au anuntat ca in acest an vor fi produse 60.000 de unitati, iar anul viitor peste 100.000. (Mediafax)