Este important sa iti loializezi clientii. La fel de important este sa le intelegi comportamentul, de ce se schimba acesta sau cum ii recastigi. O alta latura interesanta este aceea de a reusi sa stabilesti legaturi de afaceri pentru a putea sa iti imbunatatesti viziunea si de ce nu, imaginea companiei tale cu ajutorul practicilor CRM. Pentru ca este singura conferinta din Romania, in urma careia devii membru al comunitatii de specialisti in CRM din intreaga lume, te asteptam sa ne cunoastem, dar nu inainte de a povesti putin. Trebuie sa identificam de fiecare data calea de comunicare adecvata fiecarui client. Summit-ul pe care il propunem nu numai ca are un schimb de reguli si de proceduri, de analize si de studii pe care practicienii de succes le vor impartasi in cadrul conferintei. Dialogul este o oportunitate pentru participanti deoarece vor reusi sa stabileasca legaturi de afaceri. Probabil ca multi dintre noi s-au intrebat de unde incepe CRM-ul. Specialistii CRM recomanda parcurgerea celor 10 principii pentru o segmentare de succes a clientilor. Care sunt procedurile le puteti afla in cadrul conferintei. declara Paulina Pyc, Manager de Proiect.
Dupa editiile de succes din Polonia si Rusia, Romania Customer Management Summit reuneste la Hotel Ramada Plaza experti romani si internationali din industria de profil. Evenimentul va avea loc in perioada 23 – 24 Noiembrie 2011, Hotel Ramada Plaza, Bucuresti. ROMANIA CUSTOMER MANAGEMENT SUMMIT este o conferinta internationala de prestigiu, care continua si-n momentul in care agenda conferintei ia sfarsit, prin relatia care se creaza intre participanti, fara sa existe in vreun moment o distanta intre audienta si speaker. Evenimentul iti va oferi un schimb veritabil de know-how, o detaliere de tehnici si tactici care iau forma solutiei adecvate pentru fiecare companie in parte.
in cadrul evenimentului vor fi dezbatute noile tendinte in afaceri si vor fi prezentate retetele de succes ale specialistilor din domeniul CRM-ului. Conferinta se bazeaza doar pe studii de caz, noi concepte de folosire a CRM-ului in propriul business. Aceste noi tendinte dinamizeaza piata la nivel mondial si dau startul unei noi ere in domeniu.
Un alt aspect esential in cadrul dezbaterilor summit-ului este reprezentat de sublinierea celor mai bune practici de Contact Center. Accentul va cadea pe evidentierea rolului cheie pe care il are departamentul de Contact Center, adica punctul central care faciliteaza gestionarea tuturor contactelor dintr-o companie si constituie un segment vital al managementului in ceea ce priveste relatia cu clientii companiei. Specialistii vor prezenta, pe baza studiilor de caz, avantajele considerabile pe care le are departamentul de Contact Center realizat cu profesionalism.
incepand cu sfarsitul anului 2008 situatia economica a lansat provocari deopotriva clientilor si agentiilor, iar majoritatea sectoarelor de business au trecut prin probe dificile pentru a rezista pe piata. Astfel, unul din avantajele acestei perioade s-a dovedit ca reteta a supravietuirii pe piata sa fie un sistem de business organizat – CRM. Ramai astfel conectat la ideile specialistilor, concretizeaza-ti ideile in strategii, gandeste dincolo de propriile limite si fii o parte a CRM-ului la nivel global, fii un vizionar!
Pentru mai multe informatii acceseaza http://www.marketingindirect.ro/bluebusinessmedia/.