Bucuresti, 7 Noiembrie 2011 – Albalact a lansat noua campanie de comunicare TV pentru iaurturile Zuzu la pahar – “Zuzu iaurt – Mai cu viata!” – cu o investitie de peste 300.000 de euro. Campania promoveaza iaurturile la pahar, care au intrat in portofoliul Zuzu in primavara acestui an, dar continua si procesul de rebranding al lui Zuzu, inceput in 2010, prin consolidarea atributelor rationale specifice categoriei de iaurt.

Spotul TV “Zuzu iaurt – Mai cu viata!” vorbeste despre iaurtul natural Zuzu care este hranitor, contine proteine care ne dau vitalitate si energie pentru intreaga zi. Oricand avem nevoie, dimineata la micul dejun sau la pranz la birou, iaurtul natural Zuzu este gustos si ne umple de viata.

Conceptul creativ al campaniei se axeaza pe evidentierea, printr-o executie inedita, a momentelor de consum al iaurtului natural Zuzu. Astfel putem urmari o zi din viata obisnuita a unui personaj care se trezeste dimineata, merge la birou si isi urmeaza activitatile zilnice cu ajutorul iaurtului Zuzu care ii da vitalitate.
Lansarea noului spot TV pentru iaurtul la pahar vine la scurt timp dupa ce compania Albalact a lansat site-ul de brand Zuzu. www.maizuzu.ro e un site neconventional care pune la dispozitia user-ilor un mediu creativ, prietenos, prin care acestia pot stabili o legatura cu brand-ul la orice ora, timp de 24 de ore.
„Prin intermediul unui om obisnuit, le dam posibilitatea user-ilor sa experimenteze valorile brand-ului, spiritul sau creativ si ludic. Sunt 24 de ore in care acestia pot urmari un om care lucreaza, se distreaza sau pur si simplu doarme. Alaturi de el se afla mereu Zuzu. Pe langa interactiunea cu personajul in care userii sunt direct implicati, site-ul este surprinzator si prin modalitatea in care prezinta informatii utile (retete, locuri de petrecere a timpului liber, noutati cinematografice sau povestea brand-ului), dar si jocuri si teste, toate in stilul Zuzu. www.maizuzu.ro e un site amuzant, interactiv si…. mult mai Zuzu!
Pentru spotul TV la iaurtul natural la pahar, am incercat sa imbinam maniera grafica din site-ul maizuzu.ro cu evidentierea ocaziilor de consum al iaurtului. Iar ca sa subliniem atributele rationale ce tin de categorie, am ales un slogan specific pentru iaurt “Zuzu iaurt – Mai cu viata!”, care din punct de vedere strategic sustine pozitionarea brand-ului Zuzu.
Suntem mandri ca am reusit sa facem impreuna cu agentia campanii originale si complexe, care, pe langa faptul ca ne diferentiaza in piata, sunt si atractive si ne apropie de consumatori” declara Celina Condorovici, brand manager Zuzu pentru Albalact.
Campania de comunicare a fost pregatita de Albalact impreuna cu agentia Next Advertising. Din echipa au facut parte: Cristina Miclea – director de marketing si Celina Condorovici – brand manager, din partea Albalact si Liviu David – director de creatie
Radu Olteanu – group creative director, Mihaela Neatu – copywriter, Catalin Baciu – art director, Sorin Popescu – managing director, Ioana Cabuz – account manager, din partea Next Advertising. Spotul a fost realizat de echipa Studioset: Anton Groves – regie, Bill Greenhead – ilustratie, Damian Groves – art direction, Adrian Aghenitei – animatie, Adrian Smarandache – productie, Dan Mateescu – montaj si Marius Angelescu – muzica.

„Site-ul maizuzu.ro a placut atat de mult, incat ar fi fost pacat sa nu extindem ideea si in restul campaniei. Doar ca nu e usor sa preiei intr-un spot TV ideea si infatisarea grafica a unui site, care functioneaza diferit ca mediu. A fost o provocare pentru noi, dar cred ca am reusit sa cream un spot care arata altfel. Un spot mai Zuzu, mai cu viata”, spune Liviu David, Director de Creatie Next Advertising.

Spotul TV “Zuzu iaurt – Mai cu viata!” va rula pe TV pe cele mai importante canale TV pana la sfarsitul anului. Campania TV va fi completata cu machete de presa in reviste de trade, comunicare de presa si comunicare online.
Compania Albalact a investit peste 300.000 euro in noua campanie de comunicare “Zuzu iaurt, mai cu viata”.

Gama Zuzu iaurt la pahar a fost lansata anul acesta si include: Zuzu iaurt de baut 2% grasime, la 350 de gr, Zuzu iaurt natural 3% grasime, la 140 de gr si 400 de gr, Zuzu iaurt cu piersici si caise, Zuzu iaurt cu capsuni si Zuzu iaurt cu visine – fiecare cu 2,6% grasime, la 125 gr. Gama Zuzu iaurt la pahar are si “portia de dieta” – Zuzu iaurt degresat 0,1% grasime, la 140 gr. in aceeasi gama, Zuzu mai ofera iaurt cu cereale si ciocolata si iaurt degresat cu cereale la pahar de 175 de gr.

In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 30,4% in volum (conform datelor de piata ACNielsen, Iunie 2011), dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu un market share de 21,6% in volum (conform datelor ACNielsen, Iunie 2011)*.
Zuzu a fost desemnat “Cel mai puternic brand din lactate”, la Editia a 6-a a Premiilor Piata, acordate saptamana trecuta prin voturile comerciantilor. Zuzu a mai a primit premiul “Cele mai bun produs nou din categoria lactate” – pentru Zuzu iaurt la pahar si “Cea mai eficienta promotie din categoria lactate“ – pentru campania Zuzu te desteapta, premii te asteapta. Portofoliul Zuzu cuprinde: lapte proaspat pasteurizat, iaurt alb si cu fructe de mancat cu lingurita, iaurt de baut alb si cu fructe, sana, lapte batut, iaurt cu cereale si smantana. Zuzu a intrat recent si in alte doua categorii noi de lactate – smantana dulce pentru gatit si pentru frisca si kefir.

***

Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 700 de angajati si peste 6000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti. Din 2010, Albalact detine 96,46% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. in prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

* calcule bazate pe datele ACNielsen din Retail Index Service pentru categoria Lapte, pentru perioada de audit Iunie 2011, pe Total Romania cu discounteri. (Copyright © 2011, The Nielsen Company)

Raluca Balota – Manager Comunicare Albalact

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here