Tricoul este editie limitata si sarbatoreste meciul Romania-Argentina
Bucuresti, 25 Iulie 2011- Astazi, adidas si Federatia Romana de Fotbal lanseaza, in exclusivitate, tricoul dedicat evenimentului Romania vs Argentina. In editie limitata, tricoul oficial al suporterului sarbatoreste meciul amical de pe 10 august, cand cele doua nationale se vor confrunta pe noul stadion National Arena.
Inspiratie si Design
Tricoul de eveniment este inspirat de designul tricoului oficial de joc al Nationalei Romaniei, avand fundalul rosu, dar intruchipeaza si perspectiva suporterului. Elementul central consta intr-o grafica vibranta, un omagiu adus drapelurilor celor doua tari, ce integreaza culorile rosu, galben si albastru alaturi de albastru deschis si alb. Prezenta atat pe fata, cat si pe spatele tricoului, aceasta grafica creeaza un design remarcabil si distinctiv.
Numele celor doua echipe oponente au fost inserate pe spatele tricoului, impreuna cu data evenimentului, marcand in istoria fotbalului romanesc primul meci sustinut pe noul stadion National Arena.
“Suntem deosebit de incantati sa colaboram, inca o data, cu Federatia Romana de Fotbal pentru designul acestui tricou si sa luam parte la unul dintre cele mai asteptate evenimente ale fotbalului romanesc din aceasta vara. Inspirati de pasiunea si dragostea suporterilor pentru Echipa Nationala, am dezvoltat in editie limitata acest tricou de eveniment, cu care speram sa le oferim tuturor fanilor fotbalului o modalitate de a
sarbatori si de a-si aminti acest meci” a declarat Dimitris Karakassis, Director General adidas Romania.
„Am dezvoltat acest tricou, impreuna cu adidas, din dorinta de a le aduce fanilor un motiv in plus de bucurie pe 10 august. in ziua meciului, speram ca fiecare suporter sa fie mandru ca poarta insemnele Echipei Nationale si sa simta ca face parte din echipa Romaniei, chiar daca “joaca” in tribune” a declarat Mircea Sandu, Presedinte al Federatiei Romane de Fotbal.
incepand de maine, tricoul de eveniment va fi disponibil in toate magazinele adidas Sport Performance din Bucuresti si din tara, la pretul de 98lei.
Ca o recompensa a loialitatii lor, toti clientii care vor achizitiona noul tricou, intre 26 iulie si 7 august, vor participa la o tragere la sorti care le poate aduce ca premii bilete la meciul Romania-Argentina.