Astazi, 14 iulie 2011, Be Igloo PR anunta deschiderea oficiala a unui nou departament, HoReCa PR by Be Igloo. Dupa doar cateva luni de activitate ca agentie all in one – sales, marketing, PR– si dupa 7 ani de activitate in promovare pe real estate, specialistii Be Igloo au luat decizia de a deschide un nou departament de PR de sine statator: HoReCa PR. Departamentul va fi format, pentru inceput, din 3 specialisti , cu o experienta de 2, respectiv 3 ani doar pe domeniul HoReCa si si-a propus ca, pana la sfarsitul lunii august, sa aiba un portofoliu de minim 10 clienti.
In ultimele trei luni, Be Igloo PR a repozitionat complet in piata de profil cafeneaua The Eatery si restaurantul La Union. Pe prima a transformat-o in expozitie de arta cu vanzare, culturalizand spatiul, iar La union a fost promovat prin fiecare detaliu de la felurile de mancare pana la decor si evenimente nonconformiste precum scenete de teatru din operelor lui Caragiale, concerte live, expozitie dubla de sculptura si pictura.
Printr-o strategie de promovare bine targetata, fiecare local a reusit sa atraga un public larg si divers, inclusiv iubitori de arta, care pana in acel moment nu erau neaparat consumatori ai respectivelor locatii. Un element important in strategia de promovare pentru cei doi clienti este folosirea neconventionalului in organizarea evenimentelor. Daca la The Eatery s-a asociat conceptul de arta luxului din Dorobanti, La Union s-a exploatat potentialul istoric, artistic al zonei si al casei, readucand farmecul boemului de alta data intr-o locatie moderna.
“Nu mergem pe nici un fel de tipar, altul decat creativitatea si neconventionalul.
Fiecare loc are specificul lui si ne inspira sa creem ceva atipic, la care nimeni nu s-ar fi asteptat. Rezultatele, in schimb, sunt mereu aceleasi: clienti noi, clienti placut surprinsi, clienti fideli si cresterea vanzarilor.
Clientii au devenit foarte deschisi la serviciile de promovare specializate, ceea ce ne face sa credem ca acest sector va evolua intr-un sens pozitiv, motiv pentru care putem sa acordam un vot de incredere departamentului specializat.
In perioada urmatoare pregatim deja deschiderea unui Pub in Centrul Vechi care va fi complet diferit de tot ceea ce exista pe piata la ora actuala si in acelasi timp negociem si alte contracte de promovare pentru acest departament” Loredana Albu, Managing Partner Be Igloo
Be Igloo PR a lansat impreuna cu La Union si The Eatery un curent prin care sunt sustinute tinerele talente din cultura si arta romaneasca. In cele doua locatii se organizeaza lunar expozitii de arta, pictura, fotografie, sculptura,dar si spectacole de teatru.
Infiintat in urma reorganizarii Be Igloo in martie 2011, departamentul de PR este format din specialisti in domenii precum real estate, business si horeca. In portofoliul agentiei gasindu-se de la proiecte clasice business, precum Superlit, pana la cele neconventionale precum Roquest – expeditie pe motociclete in jurul lumii.
Noul departament by Be Igloo este al doilea departament specializat, dupa cel de real estate.