Bucuresti, 11 Iulie 2011 – intr-o zi, in timp ce paștea cuminte intr-o poienița, Fulga a fost rapita de extratereștri și dusa pe o planeta necunoscuta din alta galaxie. Aici, Fulga s-a vazut inconjurata tot felul de extratereștri fioroși și inamici nemaivazuți. Ca sa se intoarca inapoi acasa, Fulga trebuie acum sa lupte cu ei, sa isi faca aliați, sa indeplineasca misiuni și sa gaseasca indicii.
Albalact lanseaza noua platforma de comunicare digitala pentru Fulga, care marcheaza una dintre cele mai importante campanii ale brand-ului din ultimii ani. Noua platforma o aduce pe Fulga mai aproape de prietenii ei copiii in spațiul virtual cu un site nou și un joc online captivant – Fulga, Aventura Spațiala.
Copiii pot intra pe www.lumeafulga.ro ca sa o ajute pe prietena lor sa invinga obstacolele din marea aventura și sa se intoarca teafara acasa. O colecție de douasprezece insigne, care reprezinta cate un personaj din joc, dar și un cod unic, le aduce copiilor puncte valoroase și accesul la nivelele superioare ale jocului. Copiii vor gasi insignele in pachetele de lapte Fulga cu arome 250 ml.
Vor exista in piața șase tipuri de pachete speciale formate din cate doua cutii Fulga de 250 ml lapte cu arome (ciocolapte, mierlapte, vanilapte, lapte semidegresat 1.5% grasime, lapte cu suc de portocale și lapte cu suc de zmeura și morcov).
Campania a fost lansata sambata, 9 iulie, in prezența a sute de copii invitați in Parcul Herastrau. Fulga a fost și ea de fața, a cantat alaturi de cei mici, a dansat, a pictat, s-a jucat cu baloane, dar, la un moment dat a disparut fara urma…. a fost rapita de extratereștri!
„Fulga a fost și este un brand iubit mai ales de copii, principalii consumatori de lapte și lapte cu arome. Copiilor le place sa se joace dintotdeauna. Tocmai de aceea Fulga a decis sa se joace cu ei și online, acolo unde copiii isi dedica o parte importanta din timpul lor de joaca. Așa s-a nascut actuala platforma de comunicare, in componența careia intra și jocul „Fulga, aventura spațiala”, un joc amuzant și neintruziv. Copiii vor descoperi pe noul site aceeași vacuța prietenoasa, isteața și jucaușa, intr-un mediu interactiv, competițional și in continua evoluție. La raft, Fulga le-a pregatit micilor consumatori 6 combinatii delicioase de laptic cu arome, fiecare pachet conținand și o surpriza pe gustul lor”, declara Elena Solianic, brand manager pentru Fulga la Albalact.
Noua platforma de comunicare a fost conceputa și dezvoltata de echipa Albalact impreuna cu agenția Next Advertising, care gestioneaza contul Fulga pentru Albalact, și cu Netalurgica – divizia de internet a agentiei Next. Componenta de advergaming a platformei online a fost creata si implementata de agentia interactiva Advanced Ideas si reprezinta o premiera pentru piata din Romania. Jocul Fulga – Aventura Spațiala este o noutate in advergamingul romanesc, atat prin complexitatea si originalitatea scenariului, cat si prin tehnologiile de dezvoltare folosite si timpul de realizare relativ scurt.
„Vacuta Fulga trece prin momente dificile. A fost rapita de extraterestri. Dar nu-i nimic, inca o mai putem salva! Noi, agentia Next, ne-am gandit sa punem la dispozitia fanilor un sistem prin care o pot ajuta pe Fulga sa treaca de momentul dificil. ii transmitem pe aceasta cale sa aiba rabdare, sa reziste, sa se tina tare. Prin intermediul jocului Aventura Spatiala, aceia care o iubesc ii vor sari negresit in ajutor si o vor scapa de nemilosii rapitori. Fulga, rezista! Fanii tai iti vor sari in ajutor!”, declara Liviu David, Director de Creație, Next Advertising.
Echipa care a participat la realizarea campaniei este formata din Cristina Miclea – Director de Marketing și Elena Solianic – Brand Manager, din partea Albalact; Catalin Baciu – Art Director, Mihaela stefanica – Copywriter, Ioana Cabuz – Account Manager, Sorin Popescu – Managing Director, din partea Next Advertising; Irina Mateescu – slefuitoare Media Netalurgica; Adrian Ichim si Adrian Apostol – Web Producers Advanced Ideas.
Campania Fulga – Aventura Spațiala va fi promovata printr-un spot TV pe cele mai importante canale pentru copii (Disney Channel și Cartoon Network), intr-o emisiune speciala difuzata in direct la Radio Itsy Bitsy – „A fost odata o zapaceala”, dar și in mediul online pe site-uri pentru copii și rețele de socializare.
Considerat un brand autohton inca tanar, Fulga a castigat in numai patru ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, puse pe sotii, dar care le aduce celor mici lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.
***
Compania Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti. Din 2009, Albalact detine 95,67% din pachetul de actiuni al Societatii Raraul Campulung Moldovenesc. in prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.
Pentru informatii suplimentare contactati:
Raluca Balota – Director Comunicare Albalact
[email protected];
0745.050.172