Astazi, 23 martie 2011, Be Igloo si Business Cover vor da startul campaniei Home Cover, cea mai indrazneata dintre campaniile de marketing imobiliar existente pana acum in Romania. In esenta, programul consta intr-un test drive pentru mai multe locuinte bucurestente, iar organizatorii se asteapta la rezultate speculoase.
Daca testarea unui gadget sau a unui brand auto este deja la ordinea zilei, Home Cover vine cu un concept unic pe piața romaneasca: testul de case prin care un redactor Business Cover va locui timp de o luna in apartamentele din portofoliul Be Igloo si va informa zilnic publicul prin jurnale scrise, foto si video, asupra celor mai importante aspecte ce tin de confortul si conditiile de viata din locuintele respective.
In acelasi timp, se vor face si analize comparative privind calitatea locuirii in diverse proiecte din Romania, toate din portofoliul Be Igloo.
Astfel clienții Be Igoo pot afla cat de “acasa” te poți simți in apartamentele supuse testului, care sunt avantajele si dezavantajele lor.
„Achizitia unei locuinte este unul dintre cele mai importante momente din viata unei persoane, iar Be Igloo vrea sa fie alaturi de clientii sai si sa-i ajute sa ia cea mai buna decizie, in functie de nevoile fiecaruia. Prin acesta campanie promovam transparenta totala in ceea ceea ce priveste calitatea si avantajele fiecarui proiect rezidential pe care il promovam. Pentru a asigura o viziune obiectiva si sincera, neumbrita de alte interese, le oferim clientilor nostrii posibilitatea de a vedea prin ochii redactorului de la Business Cover conditiile oferite de apartamentele testate.
In acest moment, portofoliul Be Igloo include proiecte rezidentiale care pot satisface de la cerintele de baza ale unui client, pana la cele mai sofisticate gusturi. Suntem siguri ca acesta campanie va ajuta multi clienti care inca mai asteapta sa ia o decizie in ceea ce priveste achizitia unei noi locuinte, sa se decida imediat deoarece vor intelege avantajele si oportunitatile oferite de fiecare proiect in parte. “ ( Nimrod Zvik, Managing partner Be Igloo”
Pe parcursul acestei campanii se vor desfașura și diverse concursuri tematice cu premii oferite de partenerii prezenti in cadrul proiectului.
inființata in 2009 in vederea revanzarii locuințelor achiziționate de fondul de investitii norvegian Romania Invest, Be Igloo este cel mai mare vanzator de apartamente noi din Bucuresti. Din martie 2011 este o organizatie independenta cu servicii integrate de PR, marketing si vanzari.
Din portofoliul Be Igloo fac parte ansamblurile rezidentiale Optima si Armonia din Titan, Ten Blocks din Militari, My Dream Pipera, Residenz Chitila, Viva Brasov si Green Hills Piatra Neamt.
Alexandra Pehlivan
PR Manager
t: 0372.744.777/8
0758.054.337
e: [email protected]
w: www.beigloo.ro