Grupul de Presa MEDIA BLOC, care editeaza revistele de actualitate si consultanta ”BUSINESS ADVISER” (din 2005) si ”BUSINESS POINT” (din 2006), va lansa, in luna februarie, patru noi produse editoriale: ”NASTRATIN” – singura revista de pamflet (inter)urban si caricatura de brand, volumele ”ROMANIA DUPA 20 DE ANI” (de prof.univ.dr. Mircea Cosea) si ”EUROPA SECRETA” (de dr. Vlad Hogea) – ambele aparute la Editura Business Adviser, precum si o revista bilunara de imobiliare, ”ANUNȚ EXCLUSIV” (in care, spre deosebire de toate celelalte publicatii de profil, anunturile provenind de la proprietari vor fi marcate diferite de cele ale agentiilor imobiliare, cititorul fiind, astfel, in cunostinta de cauza).
MEDIA BLOC (www.mediabloc.eu) ofera publicitate clasica pe print (in revistele ”BUSINESS ADVISER”, ”BUSINESS POINT”, ”ANUNȚ EXCLUSIV”), indoor (prin reteaua SPIN MEDIA) si outdoor (prin MEDIA BLOC OUTDOOR), precum si publicitate neconventionala, prin caricaturi, alegorii grafice sau benzi desenate de brand, in revista ”NASTRATIN” ( o premiera de mare impact in peisajul mass-media din tara noastra).
Publicatiile Grupului de Presa MEDIA BLOC sunt tiparite in 10.000 de exmplare/editie (tiraje auditate BRAT) si se difuzeaza gratuit, prin reteaua Spin Media (www.spinmedia.ro) din toata tara (peste 500 de standere amplasate in locatii premium din: Bucuresti, Aiud, Alba Iulia, Alexandria, Arad, Baia Mare, Bistrita, Blaj, Brasov, Cluj-Napoca, Campia Turzii, Dej, Deva, Giurgiu, Hateg, Hunedoara, Medias, Oradea, Orastie, Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Sebes, Sibiu, Sighisoara, Targu Mures, Timisoara, Turda, Zalau).
Calitatea materialelor editoriale, design-ul, suportul de imprimare, dar si o distributie atent controlata – sunt cateva dintre argumentele forte prin care revistele Grupului de Presa au convins un numar din ce in ce mai mare de parteneri strategici si clienti de publicitate sa se alature unui proiect care s-a consolidat si a crescut firesc, in timp. Corpul redactional al publicatiilor MEDIA BLOC este format atat din jurnalisti profesionisti, cat si din specialisti reputati din diverse domenii (social, cultural, economic, organizational etc.), avand o vasta experienta in mass-media. Prezenta acestora confera, prin experienta si expertiza contributiei lor, un pronuntat caracter profesional si de noutate articolelor pe care le propun publicului cititor.