Un nou si unic centru de afaceri, shopping si distractie: 10- 25% din venituri vor veni de la turistii romani.
Varna, 6 decembrie 2010- Varna Towers, un nou centru de shopping, entertainment si business din “capitala” litoralului bulgaresc si-a deschis oficial portile. Arhitectura sa unica include doua turnuri impunatoare ce se “ridica” la intrarea in Varna intampinand turistii care vin din intreaga lume.
“Ideea din spatele Varna Towers a fost de a combina diferite segmente- business, turism, servicii, comert si divertisment. Turnurile gemene sunt folosite ca zone de business in care au birouri o serie de companii de renume- E.ON, Compania Bulgara de Servicii Postale, firme de asigurari etc- in timp ce spatiul de sub turnuri a fost gandit ca un centru de shopping si entertainment”, a aratat Marin Zgurev, investitor in proiect.
Un nivel dedicat modei, galerii de arta, un impresionant magazin de articole sportive (care are inclusiv o pista pentru biciclete) si un showroom Mercedes vor atrage turistii veniti din intreaga lume. Etajul al patrulea al zonei de shopping si entertainment din acest complex impresionant va oferi vizitatorilor accesul la un parc de distractii cu atractii de ultima generatie, prezente in Bulgaria pentru prima data. Vizitatorii vor putea de asemenea sa foloseasca sala de fitness, vor avea la dispozitie un centru de supraveghere a copiilor, iar un spatiu special destinat gastronomiei va oferi delicioase tentatii culinare din diferite colturi ale lumii.
in Varna Towers vizitatorii vor regasi multe branduri internationale, precum Jennyfer, LC Waikiki, Koton, Chipolino, Piazza Italia etc.
“Arhitectura este insa cea care face ca acest centru sa fie unic. La ultimul nivel al turnului de Est, la etajul al 14-lea, vizitatorii se vor putea bucura de experienta unica a unei mese servite “aproape de cer”, in restaurantul panoramic rotitor Magnito Sky, singurul de acest gen din Balcani. in plus, in varful celuilalt turn se afla un helipad autorizat- primul din Bulgaria aflat pe o cladire”, a precizat Antonio Buhtiyarov, cel de-al doilea investitor in proiect.
Toate acestea fac din Varna Towers primul proiect multifunctional de acest gen din Bulgaria. Noul simbol al Varnei va gazdui multe eveninente culturale si de divestisment. Investitorii se asteapta la un mare interes international si sunt gata sa raspunda diferitelor initiative din strainatate.
Romanii vor fi avea o pondere importanta intre vizitatorii Varna Towers: managementul se asteapta ca 10- 25% din vanzari sa provina de la turistii romani, cu un “varf” pe perioada verii si cu ocazia diferitelor sarbatori.
“Accentul mixului nostru comercial cade pe de o parte pe preturile convenabile, iar pe de alta parte pe branduri care nu sunt foarte des regasite in mall-uri. De aceea, majoritatea produselor vor fi mai ieftine decat se va astepta un client obisnuit- bulgar sau roman, iar marcile vor avea o calitate inalta si un bun renume”, a subliniat Marin Zgurev. “Produsele alimentare sunt mai ieftine in Bulgaria decat in Romania. in plus, in Varna Towers va fi prezent si brandul Roda Megamarket (parte a lantului sloven Mercator), una dintre cele mai mari si mai ieftine retele de profil din Europa. De asemenea, multe marci isi vand produsele mai ieftin in Bulgaria”, a adaugat Antonio Buhtiyarov.
Peste un million de turisti romani viziteaza Bulgaria in fiecare an de cand cele doua state au aderat la Uniunea Europeana. Turistii romani merg in Bulgaria nu numai in timpul vacantei de vara, ci si in weekend-uri si cu ocazia diferitelor sarbatori. De exemplu, in acest an, 20.000 de romani au petrecut vacanta de Paste in Bulgaria. Majoritatea combina recreerea cu oportunitatile de shopping oferite de preturile mai scazute din Bulgaria.
De altfel, Bulgaria devine o destinatie de top pentru shopping: dupa integrarea sa in UE, turistii europeni pot veni usor in vizita pentru a beneficia de preturile scazute.
***
Despre Varna Towers
Varna Towers este un centru de shopping, entertainment si afaceri care a implicat o investitie de 50 milioane Euro: 25% a provenit de la cei doi oameni de afaceri bulgari care sunt investitorii si proprietarii proiectului, iar 75% dintr-un imprumut bancar acordat de catre o banca.
Complexul are o suprafata totala de 83.000 mp, din care 30.000 mp sunt destinati zonelor comerciale si de servicii, restul fiind spatii de birouri. Fiecare turn are cate 14 etaje. Complexul are 800 de locuri de parcare.