Bucuresti, 5 octombrie 2010. BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a concluzionat un proiect “numai lapte si miere”: redefinirea brand-ului Magura.
Rezultatele obtinute in urma rebranding-ului Magura din 2007, proces in urma caruia “prajiturica prajiturelelor” a ramas lider al categoriei de prajituri, i-au recomandat pe consultantii BrandTailors pentru noua misiune: al doilea rebranding Magura. Decizia de actualizare a brand-ului a fost luata cu intentia declarata de a consolida brand-ul Magura, anticipand, astfel, eventualele schimbari ale motivatiilor de consum din categoria de prajituri ambalate.
“Demersul profilactic de consolidare a unui brand este, dupa parerea mea, cea mai curajoasa decizie pe care o poate lua o echipa de management de brand si cea mai dificila provocare pe care si-o poate asuma o echipa de consultanta de brand. in astfel de cazuri rarisime, fiecare dintre cele doua echipe are meritul de a fi indraznit sa transforme un brand solid intr-unul puternic si, totodata, valoros”, a declarat Beatrice Danis , Managing Partner BrandTailors.
Auditul de brand desfasurat de catre consultantii BrandTailors a relevat faptul ca Magura, un brand cu o personalitate si asociatori de brand bine definiti, avea nevoie doar de o ajustare aplatformei brand-ului, care sa lamureasca atributul functional unic pe care se cladeste fundatia unui brand puternic. La baza acestei ajustari de brand a stat imbogatirea retetei de produs cu lapte si miere. Astfel, continutul sporit de lapte serveste drept fundament pentru cresterea si pufosenia blatului, pe cata vreme mierea devine argumentul principal pentru gustul dulce inconfundabil al prajiturilor Magura.
in urma clarificarii platformei de brand, echipa de design BrandTailors a preluat proiectul de armonizare a brand-ului Magura din punct de vedere al imaginii la nivelul raftului, rezultand, astfel, o solutie de design de ambalaj care sa asigure coerenta grafica in cadrul celor doua sub-categorii de produse din cadrul portofoliului: prajituri glazurate cu ciocolata cu lapte si prajituri glazurate cu ciocolata amaruie.
Conceptul de activare a produsului in magazine, care are ca obiectiv comunicarea retetei imbunatatite a prajiturilor Magura, a fost realizat tot de echipa BrandTailors, care a dramatizat cel mai important atribut al produsului: continutul bogat in lapte si miere, care face prajiturica „mmmmai pufoasa” si „mmmai gustoasa”.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Danis – audit de brand, Andreea Florea si Beatrice Danis – strategie de brand, Anca Andronescu, Andreea Florea, Cristina Ionescu si Ilinca Apetrei – project management, Melania Nemes – concept creativ, Melania Nemes si Janos Kurko – dezvoltare grafica, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.
BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii reputate pe plan international si local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Ulker, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, tiriac Holdings, Vrancart etc.
Eficacitatea gandirii strategice si abordarii creative a fost confirmata in peste 80 de proiecte de anvergura de-a lungul carora echipa de consultanti BrandTailors a facut dovada profesionalismului in furnizarea serviciilor de creare de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj si materiale de comunicare, consultanta in evaluare si (re)definire de brand, auditare si revitalizare a culturii organizationale.
BrandTailors a redefinit standardele in peste 40 de categorii de produse si servicii dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Magura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Antena1, Monsena, si creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vara, Cher Patissier, Generis, Vertaria, Unlock Market Research si Active Watch.
BrandTailors a lansat in iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania.