În satele României sunt mulți copii pentru care vacanța de vară este doar o perioadă ca oricare alta, copii care nu au plecat niciodată într-o vacanță sau care nu au ieșit niciodată din propria comunitate.

4 realități ale verii trăite de adolescenții din satele din România, conform unui studiu World Vision România

·         Aproape jumătate dintre adolescenții de la sate n-au fost niciodată în tabără la munte;

·         Dintre adolescenții care au fost totuși într-o tabără de vară, 64% spun că au mers în taberele organizate prin intermediul Fundației World Vision România, iar 23% au mers în tabără cu școala;

·         Peste o treime dintre liceeni n-au fost nici în concediu la mare sau la munte cu familia;

·         Patru din zece tineri spun că n-au făcut niciodată o drumeție pe munte.

 

Așa cum arată acestui studiu, aproape jumătate dintre tineri nu au mers niciodată în într-o tabără la munte, iar dintre cei care au mers, 6 din 10 tineri ne spun că au mers în taberele organizate de World Vision România. O realitate tristă care a stat la baza campaniei Summer of Firsts. În mod cert, prima vacanță nu se uită niciodată. Mai mult decât atât, aceasta poate însemna chiar și un nou drum în viață. Suntem mulțumitori pentru toți aceia care ne sprijină an de an în acest demers. De asemenea, ne bucură și ne onorează că și Christian Tour a decis să se alăture demersurilor noastre, de a le oferi copiilor experiențe valoroase de viață, posibilitatea de vedea lucruri noi, să se conecteze cu natura, dar și cu ceilalți participanți”a declarat Mihaela Nabăr, director executiv al fundației World Vision România.

Unul dintre beneficiile oferite elevilor din cadrul programului este posibilitatea de a participa la o tabără de vară anuală, desfășurată într-o locație montană, în perioada iulie-septembrie. Taberele au un istoric de peste 14 ani și reprezintă una dintre activitățile majore de la nivelul programului ce aduce împreună sute de elevi de liceu din mediul rural, prin activități de educație non-formală și experențială.

În acest context, Christian Tour va sprijini campania „Summer of Firsts”a Fundației World Vision, contribuind astfel la susținerea copiilor din mediul rural, să meargă pentru prima dată într-o tabără educațională.

Taberele sunt organizate în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”, program pentru liceeni care a fost implementat încă din anul 2008 ca răspuns la o nevoie acută a adolescenților din mediul rural, respectiv de a-și continua studiile la liceu.

Prin intermediul unei donații de 10 EUR pentru fiecare vacanță achiziționată în Italia în perioada 22 iulie – 20 august, partenerul Christian Tour va sprijini organizarea de tabere pentru copiii din comunitățile defavorizate, oferindu-le oportunități de educație non-formală și experiențială într-un mediu sigur și stimulant. În plus, Christian Tour va contribui și cu suma de 18.000 lei cash către World Vision România.

Christian Tour sprijină inițiativa World Vision

Christian Tour s-a alăturat cu bucurie demersului inițiat de World Vision România, cu dorința sinceră de a transforma visurile în realitate pentru adolescenții selectați să meargă, pentru prima dată, într-o tabără la munte. Considerăm că dezvoltarea tinerilor noștri și calitatea experiențelor trăite de aceștia trebuie să fie un deziderat comun pentru noi toți, esențial pentru șlefuirea generației adulte viitoare. Prin această colaborare, ne propunem să oferim tinerilor o oportunitate de neuitat, care să contribuie la creșterea și dezvoltarea lor personală.” a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour

 

Despre Christian Tour

Membră a Christian Tour Holding, Christian Tour este cea mai mare agenţie de turism din România, deţinută de fraţii Cristian şi Marius Pandel. Fondată în 1997, agenţia deserveşte anual peste 360.000 de turişti din România, prin platforma sa online şi reţeaua de 53 de birouri de vânzare. În 2023, Christian Tour a realizat venituri din vânzări de peste 683 milioane lei, în creştere cu 62.08% faţă de anul precedent. Agenţia dispune de propria flotă de autocare şi contractează avioane în regim charter de la furnizori specializaţi sau de la compania aviatică AnimaWings, de asemenea membră a grupului. Din divizia de travel a grupului face parte şi cel mai cunoscut brand mondial în turism – Tui, prin German Turistik deţinătoarea francizei Tui Travel Center în România.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizație care desfășoară programe de educație, intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile și comunitățile, în scopul depășirii sărăciei și nedreptății. World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de țări din întreaga lume. În 33 de ani de prezență în România a ajutat sute de mii de copii și adulți, din aproape 900 de comunități situate în 41 județe.

Detalii la www.woldvision.ro și http://fb.com/WorldVisionRomania

Irina Cojoc | Manager Comunicare & PR | [email protected] |0727.419.454

 

ay.eu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here