București, 16 noiembrie 2021 – TeleDoc, unul dintre cei mai mari furnizori de telemedicină din Europa de Est, oferă 5.000 de abonamente gratuite în aplicație, fiecare valabil timp de o săptămână, pentru ca pacienții români să poată intra cu ușurință în contact cu un medic. În caz de nevoie, medicii cu care se poate lua legătura prin intermediul aplicației myTeleDoc pot oferi sfaturi pentru majoritatea afecțiunilor comune și chiar pot prescrie medicamente atunci când este nevoie.
Situația României privind numărul mare de cazuri noi de COVID-19 înregistrate zilnic i-a determinat pe reprezentanții TeleDoc să găsească o soluție care să ofere sprijin gratuit pacienților români în cazul în care au nevoie de acces la sfaturi medicale de calitate. Prin aplicația myTeleDoc, pacienții pot discuta cu un medic dacă au probleme de sănătate, indiferent de oră, de oriunde.
„O parte din viziunea TeleDoc este de a face ca sănătatea să fie accesibilă tuturor, de aceea am decis să oferim gratuit 5.000 de abonamente pentru o săptămână pacienților români, astfel încât aceștia să poată contacta online un medic la orice oră din zi sau din noapte. Empatizăm cu situația din România, așa că am decis să oferim sprijinul nostru pentru a facilita accesul la servicii medicale de calitate pentru pacienții români și pentru a da o mână de ajutor medicilor din România care sunt demni de respectul nostru pentru tot efortul pe care îl depun”, a declarat Florian Brandstetter, CEO TeleDoc.
Procesul este unul simplu. În caz de nevoie, pentru cei care doresc să obțină un abonament gratuit timp de o săptămână pe aplicația myTeledoc, compania a creat o pagină specială. Se accesează următorul link: http://bit.ly/TeleDoc_covid_help. După înregistrarea folosind adresa de e-mail și prenumele, utilizatorii vor primi un cod prin e-mail. Ulterior, ar trebui să descarce aplicația myTeleDoc, să se înregistreze și să folosească codul. Odată instalată aplicația, pacienții români au acces nelimitat la sfaturi medicale de calitate, gratuit, timp de 7 zile, prin aplicația myTeleDoc.
„În aceste vremuri grele este necesar, pe cât posibil, să ne ajutăm unii pe alții. Și este un lucru extraordinar că tehnologia ne permite să luăm legătura cu un medic, fără a merge la spital sau la cabinetul medicului de familie. Prin aplicația myTeleDoc oricine poate beneficia de sfaturi medicale de calitate oferite de profesioniști, de la distanță”, a adăugat Florian Brandstetter.
Platforma specializată TeleDoc funcționează pe bază de plată per apel și își propune să deservească toate disciplinele medicale majore, cu accent pe consultații medicale și servicii care oferă o a doua opinie pentru diagnostice.
Serviciul digital reprezintă o soluție multifuncțională pentru sfaturi medicale. Pentru o taxă lunară, MyTeleDoc oferă acces la o rețea extinsă de medici și permite clienților să vorbească cu un specialist 24/7, indiferent de locația clientului. Prețurile pentru o întâlnire cu un medic pot varia în funcție de preferințele utilizatorului. Astfel, pentru un abonament dedicat unei singure persoane, costul este de 22 de lei pe lună, pentru întreaga familie este de 40 de lei pe lună, iar pentru un singur apel, fără abonament, costul este de 40 de lei. Prețurile abonamentului acoperă doar apelurile către medicii de familie.
Cu peste 50.000 de clienți, TeleDoc este unul dintre serviciile de sănătate cu cea mai rapidă creștere din Europa. Serviciul TeleDoc este disponibil în prezent în România, Bulgaria, Albania și Kosovo și va apărea în curând pe noi piețe.
Opțiunea gratuită poate fi accesată pe unul dintre următoarele link-uri:
http://bit.ly/TeleDoc_covid_help
https://mailchi.mp/ba82992caa78/ro_covid_help